2020-08-20 12:20Nyheter

Bläddra virtuellt i våra tidningar och broschyrer!

Tidningar och broschyrerBläddra virtuellt i våra tidningar och broschyrer!

Om du har missat eller tappat bort någon av våra senaste trycksaker kan du bläddra i och läsa dem på vår hemsida! Gå in på menyn Nyheter och välj Tidningar & broschyrer eller klicka på den här länken.

I varje publikation går det att söka (klicka på det tomma förstoringsglaset) efter nyckelord. Vill du t.ex. veta vad det står om "kalibrering" söker du bara på det ordet.

Det går också att dela i sociala medier, förstora, skriva ut och visa i helskärmsläge.

Utöver de nummer som är upplagda för tillfället, kommer vi att komplettera med aktuella produktbroschyrer etc. Hör gärna av dig till oss om du vill ha pappersversionen.

Om Nordtec Instrument AB

Nordtec Instrument marknadsför och distribuerar samt kalibrerar portabla och stationära mätinstrument. Testo KG som är en av världens största tillverkare av mätinstrument för professionella användare representeras i Sverige av Nordtec Instrument sedan 1976. Nordtec är en komplett leverantör av tjänster inom området mätteknik och erbjuder rådgivning, kurser, teknisk service och kalibrering.

Tommy Johansson
Webb & Marknadsföring