2022-02-11 09:00Press release

Myyntinäyttelyn avajaiset - Nordrum

Kasvihuone on kodin ja puutarhan rauhallinen keidas. Siellä kukin voi toteuttaa viljelyunelmansa tomaateista sitruunapuihin. Se voi olla pieni viljelypaikka kaupunkikodin yhteydessä tai intohimoisen puutarhaviljelijän täysipäiväinen harrastus. Kasvihuoneella viljelykausi pitenee ja suojaat herkkiä kasveja sekä kylmältä että pienten ja isojen tuholaisten hyökkäykseltä.

Kasvihuonetta voi tietenkin käyttää paljon muuhunkin kuin viljelyyn. Kasvihuoneessa olet melkein kuin ulkona, mutta siellä ei tarvitse huolehtia säästä. Se sopii niin rentoutumispaikaksi kuin etätyöpisteeksi. Sinne voi kattaa kesähelteillä lounaan tai kietoutua vilttiin kuuman juoman lämmittäessä paukkupakkasilla. Kasvihuone tarjoaa myös talveksi sitä paljon kaivattua säilytystilaa puutarha- ja kesäkalusteille. Nordrumilla on yhdessä emoyhtiö Skånska Byggvarorin kanssa yli 50 vuoden kokemus ja asiantuntemus kasvihuoneista. Kasvihuonevalikoima on laaja. Malleja ja kokoja on niin aloittelijoille kuin pitkän linjan harrastajille. Nordrum lanseeraa kaksi uutta kasvihuonetta kaudelle 2022: Reisa+ -kasvihuoneen ja Reisa-seinäkasvihuoneen. Suositun puurunkoisen Seiland-viherhuoneen saa nyt isommassa koossa ja sarjaan voi jatkossa yhdistää käytännöllisen varaston.

Reisa+ -kasvihuone sokkelilla 9,9 m2

5,4 m2 sopii myös käytettäväksi kesähuoneena.

Rustiikkinen Seiland-viherhuone 5,4 m2 sopii myös käytettäväksi kesähuoneena.

Kasvihuone on pitkäikäinen hankinta, jolle on paljon käyttöä. Kasvihuoneen valintaan vaikuttaa moni seikka, kuten mihin se sijoitetaan ja mitä siinä on tarkoitus kasvattaa. Yrtit eivät kaipaa paljoa tilaa, mutta esimerkiksi viinirypäleet tai oliivipuu vaativat reilumman pinta-alan. Myös alusta vaikuttaa valintaan, sekä se, halutaanko sinne myös oleskelutilaa. Ja aina kannattaa valita suunniteltua kokoa isompi, koska kasvihuone-elämä vie mennessään. Lisää vinkkejä ja apua kasvihuoneen valintaan: nordrum.com.

Nordrum avasi Suomen ensimmäisen myyntinäyttelynsä torstaina 10.2.2022 Vantaalle. Tervetuloa inspiroitumaan kasvihuoneista, viherhuoneista ja lasiterasseista. Tilat ovat houkuttelevasti sisustettuja, joten varaa riittävästi aikaa, meillä vierähtää helposti tovi. Myyntinäyttely on auki arkisin 10–18 ja lauantaisin 10–16!

Kaipaatko lisätietoa tai haluatko tutustua lähemmin? Anne Järvinen, +46 76 635 86 09, anne.jarvinen@nordrum.fi Inger Tallqvist, 040 1991 073, inger@perpr.f

About Nordrum

Nordrum perustettiin vuonna 2019 osaksi ruotsalaista Skånska Byggvaror - yritystä tarkoituksenaan tarjota juuri suomalaiseen makuun sopivia moderneja lasiterasseja ja kasvihuoneita. Nordrum työskentelee arkkitehtien ja suunnittelijoiden kanssa, joiden työtä leimaa trendikkyys, laatu ja tyylipuhtaat linjat. Yhteyden Nordrumiin saat sähköpostitse: myynti@nordrum.fi. Skånska Byggvaror Skånska Byggvaror - yrityksestä ponnistava Nordrum kantaa mukanaan yrityksen yli 50-vuotista asiantuntemusta ja osaamista siitä, mitä täydelliseltä lasiterassilta ja kasvihuoneelta vaaditaan . Skånska Byggvaror toimii puolestaan osana Byggmax konsernia. Byggmax Group Byggmax konsernin piiriin kuuluu Byggmax, Skånska Byggvaror ja Buildor. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 n. 5,12 miljardia kruunua ja Byggmax Group on noteerattu Tukholman pörssissä vuodesta 2010 lähtien.