2018-12-10 17:25News

Nu är det ännu enklare att beställa maskin- och transporttjänster

Nu har vi gjort det ännu enklare för dig som beställare av maskin- och transporttjänster att hitta underleverantörer till dina uppdrag och projekt.

Beställ maskin- och transporttjänster till dina uppdrag eller projekt genom att skapa en förfrågan direkt via Kubicom.se. Den enda du behöver göra är att gå till kubicom.se/bestallare och fylla i formuläret till höger. Därefter kommer en beställning på en maskin- eller transportorder att skickas till Kubicom för godkännande. När ordern är godkänd skickas den till alla de leverantörer i nätverket med rätt kompetens och geografiska position för det aktuella uppdraget.

Så fort uppdraget landat hos leverantörerna kan de välja att svara eller att inte svara. Därefter är det upp till dig som beställare vem som får jobbet.

Skicka din första förfrågan här >

About Kubicom Sverige

Kubicom är en oberoende maskin- och transportförmedlare som hjälper bygg och anläggningsföretag att köpa in maskin- och transporttjänster från centraler och enskilda maskin-/fordonsägare snabbare, effektivare och med ökad kvalité från start till slut. Genom Kubicoms unika cloudsystem utvecklat just för maskin- och transportbranschen automatiseras flera arbetsprocesser som tidigare varit helt manuella samtidigt som administrationen minskar och kommunikationen förbättras. Kubicom drivs av ett team bestående av serieentreprenörer kombinerat med erfarna branschexperter och är ett helägt dotterbolag till CIMON Enterprise koncernen.