2024-07-10 06:00Pressrelease

Think Tankilta uusi kaupunkireppu peilittömille kameroille

Think Tank Mirrorless Mover Backpack 18LThink Tank Mirrorless Mover Backpack 18L

Uusi Think Tank Mirrorless Mover -reppu on monipuolinen 18 litran reppu nykyaikaiselle valokuvaajalle, ja se on suunniteltu nykyaikaisten peilittömien kamerajärjestelmien tarpeisiin. Se on monipuolinen reppu, jossa on joukko säädettäviä väliseiniä, joiden avulla käyttäjät voivat vaivattomasti siirtyä erityisestä kameralaukusta monikäyttöiseen arkiseen kantolaukkuun.

Mirrorless Mover erottuu edukseen tyylikkäällä muotoilullaan, ja se on saatavana neljänä eloisana kaksivärisenä värivaihtoehtona, mikä takaa, että se puhuttelee monenlaisia valokuvaajia. Tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluvat erityinen 14 tuuman kannettavan tietokoneen suoja, laajennettavat sivutaskut, jotka sopivat vesipulloille tai jalustoille, sekä saumattu sadesuoja, joka antaa lisäsuojaa arvaamattomissa sääolosuhteissa.

Reppu on suunniteltu mukavuutta ajatellen, ja se tarjoaa nopean pääsyn varusteisiin ja runsaasti säilytystilaa henkilökohtaisille tavaroille. Se sopii erinomaisesti sekä kaupunkiseikkailuihin että kevyisiin ulkoiluretkiin. Olitpa sitten katukuvaaja, joka tutkii uusia kaupunkeja, tai luontokuvaaja, joka liikkuu erämaassa, uusi Mirrorless Mover -kamerareppu tarjoaa ihanteellisen tasapainon tyylin, toiminnallisuuden ja kestävyyden välillä.

Uusi reppu on saatavana neljässä eri värissä: Campfire Orange, Marine Blue, Cast Green ja Cool Grey.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden repun toimitukset alkavat elokuussa 2024.

Suositeltava myyntihinta on

Think Tank Mirrorless Mover -reppu 18L - 169,00 euroa.

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Helppokäyttöinen etulokero helpottaa varusteiden järjestämistä

• Suuri 5 litran etutasku takille ja muille henkilökohtaisille tavaroille.

• Tietokonetasku, jossa vaahtomuovisuoja useimmille 14" kannettaville tietokoneille.

• Laajennettavat sivutaskut ja lukittavat vakautushihnat lisäävät säilytysvaihtoehtoja.

• Pehmustetut olkahihnat ja säädettävä rintarangan hihna lisäävät mukavuutta.

• Sisältää saumatiivisteisen sadesuojan, joka suojaa säältä.

About Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Teemu Salminen