2024-05-15 14:37Pressrelease

Uusi tyylitietoisen kuvaajan LED Hobolitelta

Hobolite IrisHobolite Iris

LED-valmistaja Hobolite on tunnettu siitä, että se valmistaa alan ehkä tyylikkäimpiä valaisimia muotitietoisille tekijöille, jotka haluavat tyylikkäitä valaisimia tehokkailla ominaisuuksilla.

Uusi Hobolite Iris on taskukokoinen kannettava LED-valaisin, joka on suunniteltu valokuvaajille, videokuvaajille ja sisällöntuottajille, jotka haluavat aina valaista luovasti ja tyylikkäästi.

Uuden LED-valaisimen tyylikäs ja kevyt IP54-luokiteltu alumiinirunko painaa vain 140 grammaa, ja se on istutettu houkuttelevaan vegaaniseen keinonahkaan. Sen säädettävä värilämpötila-alue on 2700K-6500K, ja sen korkeat CRI- ja TLCI-luokitukset ovat 96+, mikä takaa, että värit toistuvat todentuntuisesti. Himmennys on saumaton 0–100 %:n välillä. Uuden valaisimen etupuolella on säädettävä linssi, jonka avulla käyttäjä voi säätää sädekulmaa 20 asteesta 45 asteeseen ja lisätä kirkkautta jopa kuusinkertaiseksi. LEDin maksimiteho on 2820 luxia. Etupuolella on myös uusi magneettikiinnitys, jonka ansiosta valonmuokkaimet on helppo ja nopea vaihtaa. Säätö voidaan tehdä joko intuitiivisten säätönuppien tai mobiilisovelluksen kautta.

Uudessa LED-valaisimessa on tehokas sisäänrakennettu akku, joka kestää kaksi tuntia 100 %:n teholla. Se tukee PD-latausta, ja se voi myös saada virtansa V-Mount akuista (lisävaruste).

Uusi Hobolite Iris on saatavana kahtena pakettivaihtoehtona luovuuden maksimoimiseksi. Standard Kit sisältää kaiken, mitä tarvitset alkuun pääsemiseksi, kuten Adjustable Lens- ja Frosted Dome -muuntimet, kun taas suurempi Creator Kit sisältää useita uusia valonmuuntimia, kuten Aperture Ring, Gel Filters, Magic Lens, Fresnel Lens f/ 28 mm, joita kaikkia voidaan käyttää yksittäin tai yhdistelemällä luoda ainutlaatuinen valaistus.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden Hobolite Iriksen toimitukset alkavat kesäkuussa 2024.

Hobolite Iris Standard Kit - 119,00 euroa

Hobolite Iris Creator Kit - 239,00 euroa

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Ainutlaatuinen retromuotoilu

• Kompakti ja kevyt

• Sädekulmaa voidaan säätää

• Magneettikiinnitys muokkaajille

About Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Teemu Salminen