2024-05-15 12:57Pressrelease

En ny stilfuld LED til den kræsne content-creator fra Hobolite

Hobolite IrisHobolite Iris

LED-producenten Hobolite er kendt for at producere den måske mest stilfulde belysning i branchen til den modebevidste content-creator, der ønsker stilfuld belysning med stærke funktioner.

Den nye Hobolite Iris er en bærbar LED-lygte i lommeformat designet til fotografer, videografer og content-creators, der ønsker at belyse deres historie med kreativitet og stil i ethvert øjeblik.

Den nye LED kommer i et slankt og let IP54-klassificeret aluminiumshus, der kun vejer 140 g og er pakket ind i et attraktivt vegansk kunstlæder. Den har et justerbart CCT-område på 2700K til 6500K og en høj CRI- og TLCI-klassificering på 96+, hvilket sikrer, at farverne gengives virkelighedstro. Dæmpningen er glidende fra 0-100%. På forsiden af den nye lampe er der en justerbar linse, der giver brugeren mulighed for at justere strålevinklen fra 20 til 45 grader og øge lysstyrken med op til 6 gange. LED'en har et maksimalt output på 2820 lux. Fronten har også et nyt magnetisk beslag, som gør det nemt og hurtigt at udskifte lysmodifikatorer. Justering kan foretages enten via de intuitive kontrolknapper eller via mobilappen.

Den nye LED kommer med et kraftigt indbygget batteri, der holder 2 timer på 100 %. Den understøtter PD-opladning og kan også strømforsynes via V-mount (ekstraudstyr).

Den nye Hobolite Iris fås i to sæt for at maksimere kreativiteten. Standardsættet indeholder alt, hvad du skal bruge for at komme i gang, f.eks. Adjustable Lens og Frosted Dome-modifikatorer, mens det større Creator Kit indeholder flere nye lysmodifikatorer som Aperture Ring, Gel Filters, Magic Lens, Fresnel Lens f/28mm, der alle kan bruges enkeltvis eller kombineres for at skabe unik belysning.

Priser og forsendelse

Den nye Hobolite Iris begynder at leveres i juni 2024.

Hobolite Iris Standard Kit DKK 899; -

Hobolite Iris Creator Kit DKK 1749; -

For yderligere information, kontakt venligst odd.bergsto@focusnordic.no

Vigtige specifikationer