2024-07-25 08:25Pressrelease

MILWAUKEE® KATKAISEE OKSAT SIISTISTI JA VAIVATTOMASTI

oksasakset

Hiiliharjattomilla MILWAUKEE® M18™ -teleskooppioksasaksilla oksat voi katkaista nopeasti ja siististi ilman manuaalista nykäisyä. Uudet teleskooppiset oksasakset parantavat tuottavuutta.

TELESKOOPPISET M18™-OKSASAKSET VÄHENTÄVÄT LIHASRASITUSTA JA NOPEUTTAVAT TYÖN TEKOA KÄSIKÄYTTÖISIIN TYÖKALUIHIN VERRATTUNA.

Hiiliharjattomat teleskooppiset M18™-oksasakset on optimoitu korkeiden oksien katkaisuun. Niiden avulla voi katkaista jopa 44 mm:n paksuisia oksia. Varressa olevan teleskooppitoiminnon ansiosta leikkauspituus on säädettävissä 2,1 metristä 3 metriin. Jopa 3 metrin pituus ilman lisävarusteita tehostaa kaukana olevien oksien leikkaamista.

Yhdessä 5,5 Ah:n M18™ REDLITHIUM™ HIGH OUTPUT™ -akun kanssa teleskooppiset oksasakset katkaisevat yhdellä latauksella jopa 2000 kertaa 2,5 cm:n paksuista havupuuta ja 44 mm paksuja oksia.

Uudet hiiliharjattomat teleskooppiset M18-oksasakset osa M18-tuotevalikoimaa, jossa on nyt yli 290 työkalua.

Tekniset tiedot

Hiiliharjattomat teleskooppiset M18-oksasakset M18 BLTS-551

• Akkutyyppi: Litium-ioni
  • Akkujärjestelmä: M18
  • Pituus: 2,1–3 m
  • Suurin leikkauskapasiteetti: 44 mm
  • Teleskooppinen
  • Paino akun kanssa: 6,4 kg (M18 HB5.5)

Mukana toimitetaan M18 HB5.5 -akku ja M12-18 FC  -laturi.

Tarvikkeet:

Varaterät malliin M18 BLTS (4932493557)

Lisätietoja hiiliharjattomista M18™-oksasaksista ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

About Milwaukee FI

Jatkuvaa innovaatiota 100 vuoden ajan. Milwaukee Tool on ammattikäyttöön tarkoitettujen raskaan käytön sähkötyökalujen, tarvikkeiden ja käsityökalujen johtava valmistaja maailmanlaajuisesti. Siitä lähtien, kun yritys perustettiin vuonna 1924, Milwaukee Tool on johtanut alaa tuotteiden kestävyyden ja suorituskyvyn suhteen. Milwaukee Tool on sitoutunut ammattikäyttäjien palvelemiseen ja jatkaa johtoasemaansa keskittymällä innovatiivisiin ammattikäyttöratkaisuihin. Olipa kyse johtavasta asemasta litium-ionitekniikassa, jota nähdään MX FUEL™-, M12™- ja M18™-järjestelmissä, aikaa säästävistä tarvikkeista tai innovatiivisista käsityökaluista, Milwaukee Tool on sitoutunut tuottamaan ammattikäyttäjille edistyneitä ratkaisuja, jotka parantavat tuottavuutta ja ovat verrattoman kestäviä.

Patrick Mørch
Trade Product Manager Milwaukee