2024-04-19 09:47Pressrelease

Petra Olli huutokauppaa signeeratun olympiatakkinsa Klaravikissa hyväntekeväisyyteen

Painilegenda Petra Ollin käyttämä ja signeeraama takki vuoden 2016 Rio de Janeiron olympialaisista etsii uutta omistajaa klaravik.fi-sivustolla.Painilegenda Petra Ollin käyttämä ja signeeraama takki vuoden 2016 Rio de Janeiron olympialaisista etsii uutta omistajaa klaravik.fi-sivustolla.

Etsitkö takkia, jolla varmasti erotut joukosta? Ja haluaisit tehdä samalla hyvää? Nyt sinulla on siihen mahdollisuus. Klaravikissa on parhaillaan käynnissä huutokauppa, jossa painin maailmanmestari Petra Ollin käyttämästä ja signeeraamasta  maajoukkuetakista voi tulla sinun. Huutokaupan koko tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyysjärjestö Hopelle, joka toimii mm. lasten ja nuorten urheiluharrastusten tukemisen parissa.

Parhaillaan klaravik.fi:ssä huutokaupattava takki ei ole mikä tahansa takki. Painilegenda, maailmanmestari, Petra Ollin käyttämä ja signeeraama takki Rio de Janeiron 2016 olympialaisista etsii nyt uutta omistajaa. Tällä takilla on oma historiansa.
– Vaikka olympialaiset eivät päättyneet osaltani kuten toivoin, olivat ne upea kokemus, jota en tule koskaan unohtamaan. Vastoinkäymiset Riossa toimivat myös motivaattorina ja lähtölaukauksena matkallani maailmanmestariksi kaksi vuotta myöhemmin. Minulle tämä takki kuvastaakin isoa revanssia ja periksiantamattomuutta, Petra Olli kertoo.

Osa Klaravikin kestävän kehityksen työtä

Klaravik, joka on Pohjoismaiden johtava verkkohuutokauppa koneille, työkaluille ja ajoneuvoille, avautui Suomessa hiljattain, 13.3.2024. Petra Ollin takki on ensimmäinen hyväntekeväisyyshuutokauppa Suomen Klaravikille. Ja lisää voi seurata.
– Meille yhteiskunnallinen sitoutuminen ja kestävä kehitys ovat korkeimman prioriteettien asioita. Koko palvelumme rakentuu ajatukselle tehdä koneiden, työkalujen ja ajoneuvojen uudelleenkäyttämisestä helppoa. Tämän kaltaiset hyväntekeväisyyshuutokaupat ovat yksi tapa, jolla pyrimme myös konkretisoimaan pyrkimystämme luoda parempaa yhteistä huomista, sanoo Klaravik Suomen maajohtaja Tuukka Tulosmaa.

”En olisi voinut kuvitella parempaa käyttötarkoitusta”

Voittaneen huudon koko tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyysjärjestö Hopelle, joka toimii muun muassa lasten urheilu-unelmien mahdollistamisen tasapuolistamisen parissa. Esimerkiksi tukemalla vähävaraisten perheiden lasten harrastuksia.
– Entisenä ammattiurheilijana, en voisi kuvitella parempaa kohdetta. Pitäisi sanomattakin olla selvää, että kaikilla lapsilla pitäisi olla tasa-arvoinen mahdollisuus löytää urheilun ilo. Valitettavasti niin ei kuitenkaan ole, ja juuri siksi Hopen työ on niin tärkeää, sanoo Petra Olli, ja päättää:
–Juuri kuten tämä takki sai revanssinsa, toivon että taloudellisissa haasteissa olevat perheet ja lapset voivat tämän huutokaupan tuottamilla varoilla saada omansa.

About Klaravik Finland

Klaravik on koneiden, työkalujen ja ajoneuvojen markkinapaikka. Tarjoamme yrityksille ja yksityishenkilöille mahdollisuuden ostaa käytettyjä koneita, työkaluja ja ajoneuvoja helposti, turvallisesti ja oikeaan hintaan. Tavoitteemme on tehdä voittajia kaikilla tasoilla. Myyvien asiakkaidemme kanssa teemme tiivistä yhteistyötä paikallisen edustuksemme kautta, vastuullisen liiketoiminnan periaatteilla. Ostajillemme olemme markkinapaikka, joka ei koskaan pysähdy. Meiltä löydät aina uusia kiinnostavia huutokauppoja. Yhteiskunnan kannalta kestävä kierrätys tekee palveluksen yhteiselle ympäristöllemme. Win-win-win, yksinkertaisesti. Klaravikilla on Ruotsissa ja Tanskassa yli 250 työntekijää, 500 000 rekisteröitynyttä huutajaa, sekä tuhansia esineitä huutokaupassa viikoittain. Vuonna 2023 Klaravikissa huutokaupattiin kohteita 342 miljoonan euron edestä. Maaliskuusta 2024 alkaen on myös Suomessa.

Pietari Heiskanen
Marketing Coordinator