2024-02-12 10:55Pressrelease

Finansminister Elisabeth Svantesson besöker Visita Stockholm & Gotland Summit

Tisdagen den 13 februari besöker finansminister Elisabeth Svantesson Visita Stockholm & Gotland Summit. Varje år bjuder Visita Stockholm & Gotland in regionens medlemmar till ett medlemsmöte. I år gästas medlemsmötet av finansminister Elisabeth Svantesson.

Under kvällen kommer vi även att få lyssna till inspirerande föredrag och presentationer samt att pris ska delas ut till Årets unga branschstjärna och Årets unga förebild.

Medier är välkomna under hela kvällen.

När: Tisdagen den 13 februari från kl.16:00.
Var: Södra Teatern, Mosebacke Torg 1, Stockholm.

För anmälan kontakta Maria Ek maria.ek@visita.se

About Visitapress

Visita är en bransch- och arbetsgivarorganisation för den svenska besöksnäringen. Visita samlar nästan 6 000 medlemsföretag med över 8 500 verksamheter. Bland våra medlemmar finns restauranger, hotell, campingar, nöjesparker, vandrarhem, spa-anläggningar, turistbyråer och skidanläggningar. Som bransch- och arbetsgivarorganisation är Visitas huvudsakliga uppgift att teckna branschens kollektivavtal, stödja Visitas medlemsföretag i att växa och utvecklas och driva för besöksnäringen viktiga frågor.