2021-01-22 13:43Pressrelease

Välkommen till världens första laddbutik i Täby C!

Vi hälsar alla välkomna till vår butik i Täby Centrum. Ni hittar oss på plan 2 bredvid Hennes & Mauritz.

Vi erbjuder ett brett utbud av laddstationer och tjänster till dig som vill ladda i Villa, Bostadsrätt / Samfällighet, företag eller publikt.

Våra rådgivare finns på plats alla dagar i veckan och vi hjälper dig som privatperson med det nya Grön Teknik bidraget via Skatteverket med hela 50% i bidrag.

Varmt välkomna!

Hälsningar

Team Eways

About Eways - El till alla bilar

Eways är en laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Vi är en oberoende laddoperatör som hjälper våra kunder genom hela processen från idén om att kunna ladda bilar, hela vägen till driftsättning och övervakning av laddstationer samt slutligen nedmontering och återvinning. Eways innovativa molntjänster möjliggör övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar. Vi gör det lätt att ställa om från fossila bilar till elbilar. Vi finns i hela Sverige och våra kunder är privatpersoner, bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, fastighetsförvaltare, företag, stad och kommun. Välkommen till ett miljösmart samhälle med Eways!

Niclas Sahlgren
Niclas Sahlgren