2023-05-24 14:11Press release

NCSC on nimennyt uudeksi Suomen projektipäälliköksi Tytti Juhokkaan

NCSC on valinnut MyBase Finlandin kehittämään Suomen jäsentoimintoja. Tarkoituksena on keskittyä erityisesti nykyisten ja uusien jäsenien verkostoitumiseen ja tukemiseen niin Suomessa kuin muissa pohjoismaissa.NCSC on valinnut MyBase Finlandin kehittämään Suomen jäsentoimintoja. Tarkoituksena on keskittyä erityisesti nykyisten ja uusien jäsenien verkostoitumiseen ja tukemiseen niin Suomessa kuin muissa pohjoismaissa.

- Olen iloinen, että voin jatkaa NCSC:n työtä Suomessa ja pääsen kehittämään lisää monipuolisia aktiviteetteja nykyisille ja uusille jäsenillemme. Meillä on paljon kokemusta ja ammattitaitoa alan toimijoissa, odotan innolla yhteistyötämme, sanoo Suomen projektipäällikkö Tytti Juhokas.

- NCSC kokoaa yhteen toimijoita, jotka luovat kaupallisia kohtaamispaikkoja, joille on ominaista vahva yhteisö. Osapuolten välisen vuoropuhelun merkitys ei ole koskaan ollut niin suuri kuin nyt. Olen äärettömän ylpeä siitä, että Tytti on siirtymässä tähän jännittävään vaiheeseen alan ja yhdistyksen kehityksessä. Hän osallistuu osaamisellaan ja kokemuksellaan myös kansalliseen ja pohjoismaiseen strategiaan, sanoo NCSC:n toimitusjohtaja Kajsa Hernell.

Vuonna 2023 NCSC järjestää sekä Suomessa että pohjoismaissa aamiaisseminaareja, verkostoitumistapahtumia ja konferensseja. Tarkoituksena kaikissa näissä tapahtumissa on saada työkaluja jäsenille kaupallisten tilojen ja yhteisöjen kehittämiseen.

About NCSC

Nordic Commercial Spaces & Communities (NCSC) is the organization representing the Shopping Center Industry in the Nordic market. Founded in 1986, NCSC today has approximately 1 200 members from Denmark, Finland, Norway, Sweden, Iceland and other European countries. The list of members include a wide variety of interest groups, ranging from real estate companies, investors, center managers, retailers, service industries, trade associations and city planners, to government and municipal authorities

Kajsa Hernell
MANAGING DIRECTOR