LINK Mobility Sverige

Artiklar om oss

Om oss i sociala medier

Om LINK Mobility AB

LINK Mobility är Europas ledande och snabbast växande leverantör av mobilmeddelanden och mobila tjänster för företag. LINK Mobility tror starkt på att mobilisera samspelet mellan företag och konsumenter och har utvecklat en rad attraktiva lösningar för att möta denna växande efterfrågan och marknadsutvecklingen. Vi hjälper fler än 16 500 kunder att mobilisera sin kommunikation, till fler än 230 länder och territorier. Under 2017 skickade vi 6,3 miljarder SMS åt våra kunder. Låt oss mobilisera er kommunikation genom SMS-tjänster för företag, mobil betalning, mobil kommunikation, applösningar och mycket mer. SMS:a LINK till 71550 så ringer vi upp dig så snart som möjligt! Vi på LINK Mobility har mer än 20 års erfarenhet inom den mobila marknaden och har genom åren blivit en auktoritet inom mobil kommunikationsverksamhet. Vi erbjuder den bästa mobila kommunikationen för ditt företag. De senaste åren har LINK Mobility förvärvat ett antal företag på marknaden vilket har bidragit till en markant ökning i marknadsandelar och vi har nu blivit ett företag med bred kunskap för alla tänkbara mobila behov. Vare sig behovet är en standardtjänst för att skicka SMS från datorn eller om det krävs hjälp med att utveckla en helt ny mobil lösning hjälper LINK Mobility till, från rådgivning samt projektledning till produktlansering. LINK Mobility har fler än 320 erfarna anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland, Tyskland, Bulgarien, Spanien, Polen och Frankrike, och har en stor del av marknadsandelarna inom mobila kommunikationslösningar. Vi är noterade på huvudlistan på Oslo Börs sen 2013.

Cathrine Egnell
Marknadsansvarig