2019-03-29 09:10Bloggpost

Vår medarbetare laddar inför tävling i Holland

null

Vår medarbetare Jimmy Hörnell är en av alla våra anställda som arbetar med att tillverka element i vår fabrik. Han befinner sig just nu i Heerenveen i Holland och laddar upp för kvällens tävling i isracing.

Jimmy tävlar för ÖMK Rundbana där det redan finns några kända namn, bland andra Stefan Svensson och Martin Haarahiltunen.

Tävlingen börjar kl.19 ikväll och på länken nedan kan man se liveresultat.

Om Lättelement AB

Lättelement är ett starkt och växande företag, sprunget ur den norrländska myllan i hjärtat av Höga Kusten. Sedan starten 1979 har företaget varit privat och lokalt ägt och vi har all tillverkning och all vår personal i Örnsköldsvik, vilket gör oss genuint intresserade av den plats vi verkar på. Vi har idag omkring 135 anställda och en omsättning på 180 miljoner kronor. Med över 40 års erfarenhet av utveckling, produktion och försäljning av självbärande byggelement för tak, väggar och bjälklag ger vi dig som kund möjligheten att skapa fritt. Våra kunder finns på den nordiska marknaden och vi levererar till såväl mindre tillbyggnader som till stora unika projekt som arenor, hotell och sjukhus. Inget projekt har varit för svårt och med tiden har vi fått många fina referenser att visa upp.

Pernilla Skogsberg
Marknadskoordinator