2018-07-03 14:39Uutiset

Digitaalinen työkalu kone- ja kuljetusresurssien ostamiseen lanseerataan Suomessa

null

Kubicomin digitaaliset työkalut kone- ja kuljetuspalveluiden ostamiseen lanseerataan nyt suomeksi. Tähän saakka työkalu on ollut käytettävissä vain Ruotsissa, mutta nyt sitä voi käyttää myös Suomessa.

- Kubicomin kansainvälistyminen on merkittävä saavutus yrityksen itsensä lisäksi myös tilaajille ja toimittajille. - Suomenkielinen versio on toteutettu yhteistyössä Eltel Networks Oy:n kanssa. Sen avulla Kubicom voi jatkaa laajenemistaan Pohjoismaissa, kertoo Kubicomin toimitusjohtaja Anders Olsson.

Kansainvälistyminen on edellyttänyt esimerkiksi valuuttojen ja yritysmuotojen laajamittaisia päivityksiä järjestelmään sekä järjestelmän kääntämistä ruotsista suomeksi. Kevään kuluessa tehdyn kehitystyön ansiosta Kubicomin työkalu on nyt yhteensopiva Suomen kone- ja kuljetusmarkkinoiden kanssa.

- Kansainvälistymisen ansiosta suomalaiset urakointi- ja energiayritykset voivat toimia digitaalisesti ainutlaatuisella tavalla samoin kuin Ruotsissa tehdään, toteaa Anders Olsson.

Kubicom on riippumaton kone- ja kuljetusvälittäjä, jonka digitaaliset työkalut auttavat rakennus-, maanrakennus- ja infrastruktuurialan yrityksiä ostamaan palveluita ketjuliikkeistä ja yksittäisiltä koneiden ja ajoneuvon omistajilta nopeammin ja kustannustehokkaammin.

Yritys Kubicom

Emma Nilsson