2020-05-29 10:45Nyheter

Framtidens kontor i fokus

A Working Lab för Akademiska Hus i Johanneberg. Kanozi Arkitekter.A Working Lab för Akademiska Hus i Johanneberg. Kanozi Arkitekter.

I höst är Kanozi Arkitekter med i lanseringen av en ny plattform; Arbetsplatsen i fokus. Sajten kommer att fungera som en unik kunskapsbank, där ledande leverantörer finns tillgängliga och delar med sig av sin kunskap för att skapa framtidens kontor.

– Vi tror att arbetsplatsenifokus.se är en bra plattform för oss att dela med oss av vår kunskap och kompetens, samt delge ett bra värde till våra kunder, berättar Lisa Jonsson, arkitekt, huvudägare och vice vd på Kanozi Arkitekter.

På Arbetsplatsen i fokus kommer Kanozi kliva in i rollen som den strategiska partnern. Det är ett metodiskt arbetssätt som framgångsrikt grundar sig i lyhördhet och förmågan att lyfta värdet i ett koncept. Vi tror på en god dialog som resulterar i en inkluderande, uppskattad och hållbar arkitektur. Vi hjälper kunden hitta, förstå och tolka sina behov.

Vår kompetens sträcker sig över fem affärsområden, bostäderinredningkommersiella fastigheterstadsplanering och infrastruktur. När det gäller inredning och kommersiella fastigheter som delvis innefattar kontor, har vi möjlighet att erbjuda våra tjänster genom hela processen, från idé till styling. Målet är att skapa inspirerande miljöer som fångar önskemål och karaktär, med en enhetlig stil som har överraskande och vackra inslag.

Nyligen lanserade vi även vårt systerbolag Izonak, som är en oberoende inredningspartner med stor kunskap om marknaden. Izonaks funktion är att kapa krångliga och dyra mellanled och skapa mervärden för kunder genom hållbara val, logistik och leverans.

Vi ser fram emot hösten och alla spännande projekt och samarbeten som väntar!

Om Kanozi Arkitekter

Kanozi Arkitekter erbjuder arkitektur som berör till bostadsutvecklare, entreprenörer och fastighetsägare. Företaget har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö, omsätter ca 92 MSEK och har 95 medarbetare från 13 olika länder. Kanozi arbetar varje dag för att skapa djärv form och hållbar funktion som bjuder in till upplevelse för alla sinnen. https://www.kanozi.se/