2024-04-09 05:00Press release

Budbee jatkaa kasvuaan Suomessa - laajentaa kahteen uuteen kaupunkiin

Brunna terminal

Budbee, osa Instabee Groupia, jatkaa kasvuaan Suomessa ja on laajentanut koti- ja pakettiautomaatti-palvelunsa kahteen uuteen kaupunkiin: Poriin (koti- ja pakettiautomaatti-toimitukset) ja Raumalle (pakettiautomaatti-toimitukset). Laajentumisen myötä Budbee tarjoaa pakettipalvelunsa 120 000:lle uudelle kuluttajalle.

Suomen markkinoille vuonna 2018 tullut Budbee on kasvattanut markkinaosuuttaan joka vuosi ja on voittanut kuluttajien ja verkkokauppojen luottamuksen tarjoamalla toimituksia kuluttajien ehdoilla ja keskittyen ympäristöystävällisyyteen.

Vain muutama kuukausi sitten Budbee ilmoitti uuden terminaalin avauksesta Vantaalla ja toimitusalueidensa laajentamisesta. Tänä vuonna maaliskuussa Budbee jatkoi laajenemistaan ja aloitti pakettien toimittamisen kuluttajille myös Porin ja Rauman alueilla. Alueilla asuvat kuluttajat voivat nyt nauttia kätevistä pakettiautomaateista, jotka on sijoitettu strategisesti alueille, joiden ohi kuljetaan esimerkiksi työmatkalla tai ruokakaupassa käynnin yhteydessä. Porissa asuvilla kuluttajilla on myös lisäksi mahdollisuus valita kotiinkuljetus ja saada verkkokauppatilauksensa kotiovelle asti toimitettuna. Alueille sijoitetaan aluksi noin 25 pakettiautomaattia.

Päätimme vuoden 2023 todella merkittävin tuloksin ja palvelumme erinomaisella laadulla, mikä ilmenee saamissamme palautteissa sekä kuluttaja-asiakkailtamme että verkkokauppakumppaneiltamme. Ympäristöystävällisyys on edelleen keskiössä Suomen markkinoilla, ja olemme ylpeitä siitä, että voimme tarjota kaikki palvelumme uusiutuvalla dieselillä ja sähköllä.

Kasvava kiinnostus palveluihimme johti Porin ja Rauman avaamiseen ja olemme iloisia voidessamme tarjota palvelumme 120 000:lle uudelle suomalaiselle kuluttajalle, sanoo maajohtaja Olli Immonen.

Topics: Finland

About Instabee

Instabee was founded in 2022 after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies. Instabee is present in six countries, with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox and Porterbuddy, serving thousands of online merchants, including ASOS, Zalando, Inditex and H&M and is on track to become the most admired European e-commerce enabler. Since the start, Instabee has focused on consumer-centric and sustainable solutions, offering deliveries to boxes and homes using muscle power, electricity, renewable diesel and biofuels. Through bespoke technical solutions, Instabee can guarantee optimal fill rates and routing, minimising any unnecessary transports. Instabee is backed by Kinnevik, Creades and EQT, among others.