2022-05-10 05:00Pressemeddelelse

Ikano Bolig opruster med ny senior projektudvikler

Lars Ole Lindholm Hansen skal fremover styrke Ikano Bolig i Danmark i en stilling som senior projektudvikler. Han kommer fra en stilling i Kuben Byg A/S, hvor han i en længere årrække har været projektchef. Valget om skift til Ikano Bolig er ifølge Lars Ole Lindholm Hansen sket på grund af virksomhedens store fokus på bæredygtighed og ordentlighed.

Boligudvikleren Ikano Bolig har travlt og opruster derfor på projektudviklings-fronten. Valget er faldet på den 42-årige Lars Ole Lindholm Hansen, der er blevet headhuntet fra en stilling som projektchef hos Kuben Byg A/S. Lars Ole Lindholm Hansen skal i første omgang være med til at styrke Ikano Boligs eksekvering af Flyvestation Værløse og Cirkelbuen i Hillerød, som han glæder sig til at være en del af:

”Jeg er meget glad for min nye stilling hos Ikano Bolig. De har en helt særlig måde at indtænke bæredygtighed og fællesskab på i deres planlægning og eksekvering af boligområder, og det glæder jeg mig til at blive en del af. Det er meget inspirerende,” fortæller Lars Ole Lindholm Hansen, som glæder sig til at være en del af en kapitalstærk virksomhed, der har økonomi til at statuere et eksempel for hele branchen.

Fokus på ordentlighed og medmenneskelighed

Hos ledelsen i Ikano Bolig er de enige i Lars Ole Lindholm Hansens betragtninger om, hvorfor Ikano Bolig er et godt match for den nye senior projektudvikler:

”Vi glæder os over at byde Lars Ole Lindholm Hansen velkommen her hos i Ikano Bolig. Vi har travlt og har brug for ekstra hænder og hoveder til vores mange igangværende og nye projekter. Lars Ole Lindholm Hansens personlighed kommer til at passe godt ind hos os her i Ikano Bolig, da han deler de samme værdier som os. Både hvad angår bæredygtighed men også den fornemmelse for medmenneskelighed, som er så vigtig, når man opfører boliger som et stort team,” fortæller Ulrik Steen Jensen, der er udviklings-direktør i Ikano Bolig.

Lars Ole Lindholm Hansen er tiltrådt stillingen. Privat bor Lars Ole med sin kone Louise og deres to børn på Frederiksberg.

Om Ikano Bolig

Ikano Bolig har udviklet og bygget boliger i Danmark siden 2017, og er en del af Ikano Group. Ikano Group består af en række virksomheder inden for forskellige forretningsområder som bank, bolig, produktion, forsikring m.m. Ikano Group blev grundlagt i 1988 og ejes af Kamprad-familien. Ikano Boligs mission er at forenkle de mange menneskers liv ved at udvikle funktionelle og kubiksmarte boliger og boligområder, der inviterer til det gode liv og naboskab. www.ikanobolig.dk

Magdalena Misiak
Kommunikations- og marketingchef