2022-10-24 05:00Pressemeddelelse

Ikano Bolig ansætter Lise Knudsen som marketing senior projektleder

Lise Knudsen er ansat i en ny stilling som marketing senior projektleder hos Ikano Bolig. Lise Knudsen skal følge Ikano Boligs projekter helt fra begyndelsen og til, at boligerne leveres til kunderne. I sit nye job vil hun være bindeled mellem projektudviklere, salg og marketing.

Ikano Bolig har travlt med nye boligprojekter og ansætter Lise Knudsen som ny marketing senior projektleder. Lise skal sikre, at Ikano Boligs boligprojekter bliver markedsført bedst muligt i markedet, og at Ikano Bolig kan fortsætte sin positioneringsrejse på det danske marked. Her skal hun følge projekterne helt fra de første spæde tanker til, at de står klar til kunderne.

Lise Knudsen er uddannet i international virksomhedskommunikation og har en fortid hos bl.a. DFDS og Copenhagen Admiral Hotel. Her har hun besat stillinger som bl.a. marketingkoordinator og marketing- og kommunikationsansvarlig. Igennem sin karriere har Lise Knudsen tilegnet sig en forståelse for intern og ekstern kommunikation i organisationer, Stakeholder Management samt projektledelse, som hun tager med sig ind i sit nye job hos Ikano Bolig.

Bindeled mellem alle faser i boligprojekterne

Hos Ikano Bolig arbejder man med social bæredygtighed, hvor man ønsker at skabe boliger til de mange gennem kubiksmarte boliger og trygge nabofællesskaber. Lise Knudsen kommer i sit nye job til at fungere som bindeled mellem de mange funktioner og mennesker, der er involveret i Ikano Boligs projekter, og hun kommer derfor til at se projekterne fra alle vinkler. Det er lige netop det alsidige og de gode værdier, der har tiltrukket hende ved Ikano Bolig:

”Jeg trives i – og synes, det er spændende at have mange berøringsflader i en organisation, og jeg holder af at have næsen nede i alle projekternes faser. Derudover var det Ikano Boligs koncept, der gjorde, at jeg sagde ja tak jobbet. Det sociale ansvar, som Ikano Bolig tager i deres boligprojekter, gør, at det er mere end bare projektledelse. Der kommer hjerte med i det,” fortæller Lise Knudsen.

Hos Ikano Bolig gives der også udtryk for, at det er en stor glæde at få en kapacitet som Lise Knudsen med på holdet:

”Vi er glade for at byde Lise Knudsen velkommen her hos Ikano Bolig. Vi har travlt og har brug for flere hænder og hoveder til vores mange igangværende og nye projekter. Lise Knudsen har den helt rigtige baggrund og de rigtige kompetencer. Det giver hende de rette forudsætninger for at engagere sig og forstå alle faserne og menneskerne, der er involveret i Ikanos Boligs projekter,” fortæller Magdalena Misiak, som er kommunikations- og marketingchef i Ikano Bolig.

Om Ikano Bolig

Ikano Bolig har udviklet og bygget boliger i Danmark siden 2017 og er en del af Ikano Group. Ikano Group består af en række virksomheder inden for forskellige forretningsområder som bank, bolig, produktion, forsikring m.m. Ikano Group blev grundlagt i 1988 og ejes af Kamprad-familien. Ikano Boligs mission er at forenkle de mange menneskers liv ved at udvikle funktionelle og kubiksmarte boliger og boligområder, der inviterer til det gode liv og naboskab. www.ikanobolig.dk

Magdalena Misiak
Kommunikations- og marketingchef