2022-12-07 06:00Pressemeddelelse

Ikano Bolig ansætter Christa Goncalves som Digital Marketing Manager

Christa Grønbech Goncalves er blevet ansat som Digital Marketing Manager hos Ikano Bolig. I den nye stilling skal Christa blandt andet have fokus på virksomhedens digitale synlighed, digitale kampagner samt udvikling af website.

Ikano Bolig er i rivende udvikling og har i denne forbindelse også udvidet til at udbyde lejeboliger udover salgsboliger. I denne forbindelse er Christa Grønbech Goncalves blandt andet blevet ansat til at have fokus på udvikling og relancering af websitet i henhold til at kunne tackle både salg og udlejning af boliger.

Christa Grønbech Goncalves har en baggrund inden for mediebranchen, hvor hun blandt andet har arbejdet i Benjamin Media, Børsen og Aller Media. Igennem sin karriere i den traditionelle mediebranche har Christa erfaring med at være en del af virksomheder i rivende udvikling. Ligeledes har hun været en del af overgangen fra print til digitale medier og kan få historierne til at leve digitalt. Disse erfaringer tager Christa med sig ind i sit nye job hos Ikano Bolig.

Fokus på den digitale kunderejse

Ikano Bolig arbejder med social bæredygtighed, hvor man ønsker at skabe boligområder og boliger til de mange og til folk i alle livets faser. Derfor tilbyder Ikano Bolig både leje- og ejerboliger. I sit job skal Christa også stå for den digitale kunderejse, hvor hun, som hun selv siger, ”skal sørge for at forstå og kommunikere, så kunderne føler sig set og oplever, at deres behov bliver hørt.” Christa er glad for at være en del af en virksomhed i rivende udvikling, og hvor hun kan bruge sine erfaringer:

”Jeg brænder for det digitale, og det er der, jeg de seneste år har haft mit fokus. Det er et område, hvor tingene går stærkt – ligesom hos Ikano Bolig. Jeg synes, det er rigtig spændende at være en del af en dynamisk virksomhed, hvor der er god fremdrift, og hvor der er højt til loftet. Og så er jeg stolt af at være en del af en virksomhed, som holder, hvad de lover,” fortæller Christa Grønbech Goncalves, som har ’tyvstartet’ lidt ved at freelance for Ikano Bolig.

Hos Ikano Bolig gives der også udtryk for, at det er en stor glæde at få en kapacitet som Christa Grønbech Goncalves med som fast holdkammerat, og at man glæder sig til samarbejdet:

”Efter et rigtig godt samarbejde med Christa som freelancekonsulent kunne vi se, at vi havde brug for hendes kompetencer hos Ikano Bolig. Derfor glæder det os at kunne byde Christa velkommen til Ikano Bolig teamet,” fortæller Magdalena Misiak, som er kommunikations- og marketingchef i Ikano Bolig.

Om Ikano Bolig

Ikano Bolig har udviklet og bygget boliger i Danmark siden 2017 og er en del af Ikano Group. Ikano Group består af en række virksomheder inden for forskellige forretningsområder som bank, bolig, produktion, forsikring m.m. Ikano Group blev grundlagt i 1988 og ejes af Kamprad-familien. Ikano Boligs mission er at forenkle de mange menneskers liv ved at udvikle funktionelle og kubiksmarte boliger og boligområder, der inviterer til det gode liv og naboskab. www.ikanobolig.dk

Magdalena Misiak
Kommunikations- og marketingchef