2022-06-29 10:03Nyheder

Studentermedhjælper til beboerundersøgelser og social bæredygtighed i byudvikling

Er du fagligt optaget af undersøgelsesdesign, databehandling og social bæredygtighed i boligområder? Vil du prøve dine kompetencer af i praksis på en spændende arbejdsplads i vækst? Vi søger en udadvendt studerende med masser af gå-på-mod.

Hos Ikano Bolig arbejder vi seriøst med at understøtte fællesskaber og forme boligområder, så de fremmer det gode naboskab. Vi kalder det Nærvær.
Vi har brug for hjælp til at undersøge og dokumentere vores indsatser, og det er her du kommer ind i billedet.

Dine arbejdsopgaver:
  • Medvirke til at udvikle metode og undersøgelsesdesign i vores beboerundersøgelser.
  • Implementere beboerundersøgelser.
  • Indsamle, behandle og analysere data.
  • Hjælpe med aktiviteter og events i vores boligområder sammen med beboere.
  • Interne serviceopgaver på tværs af kontoret.

Du får et unikt indblik i muligheder, metoder og udfordringer, når vi udvikler og bygger nye boligområder. Du bliver del af et team med fokus på udvikling og bæredygtighed, men du vil også skulle samarbejde med andre fagligheder i vores forretning. Du vil blive udfordret, og du skal udfordre os.

Hvem er du?
  • Du er vild med borgerundersøgelser og databehandling – og du har erfaring fra praksis.
  • Tænker analytisk og kan omsætte teori og metodik til handling.
  • Arbejder struktureret og selvstændigt - men også som del af et engageret team.
  • Har gå-på-mod og er udadvendt.
  • Du er ca. 2-3 år inde i din uddannelse. Måske studerer du antropologi, socciologi eller en anden uddannelse, som er relevant.
Hvem er Ikano Bolig?
Ikano Bolig er en udviklingsvirksomhed med rødder i Sverige. Vi er en del af Ikano Gruppen, som er startet af den samme grundlægger som IKEA. Vi deler de samme værdier om at være der for de mange mennesker.

Vi holder til i Stationsparken 21 st. i Glostrup. Vi er en blandet skare af forskellige faggrupper, som dagligt arbejder sammen på kryds og tværs af fagligheder for at skabe gode boliger, trygge boligområder og glade kunder.
Vi har desuden en god frokostordning, god kaffe og holder af at være sociale.

Praktiske forhold
Vi forventer, at din arbejdsuge er på ca.15-20 timer med forbehold for travle eksamensperioder. Der vil være aften og weekendarbejde. Du får gratis morgenmad og frokost fra kantinen. Arbejdet foregår både på vores kontor i Glostrup, og i de områder vi udvikler. Din transport til og fra vores boligområder godtgøres og ligger i arbejdstiden.

Nysgerrig?
Er du interesseret i jobbet så send en skriftlig ansøgning samt CV til følgende mail: michael.hedegaard@ikanobolig.dk

Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rigtige kandidat. Så send din ansøgning afsted med det samme. Vi ønsker, at du starter hos os den 1. september.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Hedegaard, Chef for Social Bæredygtighed i Ikano Bolig på 22159220.

Du kan finde mere information om Ikano Bolig A/S på www.ikanobolig.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Ikano Bolig

Ikano Bolig har udviklet og bygget boliger i Danmark siden 2017 og er en del af Ikano Group. Ikano Group består af en række virksomheder inden for forskellige forretningsområder som bank, bolig, produktion, forsikring m.m. Ikano Group blev grundlagt i 1988 og ejes af Kamprad-familien. Ikano Boligs mission er at forenkle de mange menneskers liv ved at udvikle funktionelle og kubiksmarte boliger og boligområder, der inviterer til det gode liv og naboskab. Læs mere på www.ikanobolig.dk

Michael Hedegaard Jensen
Projektleder for Social Bæredygtighed