2022-04-04 12:55Nyheder

Senior Finance Business Partner

Har du lyst til at indtage en nøglerolle og påtage dig det fulde ansvar for økonomifunktionen i tæt samarbejde med den svenske moderorganisation? Så kom og få muligheden for at vokse sammen med en virksomhed i vækst som Senior Finance Business Partner i Ikano Bolig A/S.

Ikano Bolig er en af Danmarks største boligudviklere, og virksomheden har et fortsat ønske om at ekspandere. Derfor søger vi nu efter en Senior Finance Business Partner, som med sikker hånd kan varetage økonomistyring og rapportering.

Du er økonomiafdelingen
Som Senior Finance Business Partner får du det fulde ansvar for økonomistyringen. Du er den eneste medarbejder i afdelingen, og derfor spænder dine opgaver bredt - fra analyse og projektrapportering over planlægning, budget og forecasting til compliance og opfølgning. Dertil kommer selvfølgelig de ad hoc-opgaver, der altid vil være i en mindre organisation i vækst.

Du fungerer som sparringspartner for både forretningen og projektudviklerne, og du er den, der har det samlede økonomiske overblik og stiller de kritiske spørgsmål for at sikre, at økonomien i de mange projekter ser rigtig ud.

Bliv sparringspartner og arbejd tæt sammen med Sverige
Du bliver en del af ledergruppen og har reference til CEO, så du er tæt på forretningen og har masser af indflydelse – det giver dig samtidig mulighed for at tilpasse rollen og tilrettelægge dit arbejde, som du ønsker det.

Ikano Bolig fungerer som en division under den svenske moderorganisation Ikano Bostad, så du vil få et tæt samarbejde med dine svenske økonomikollegaer. Du får derfor også en nøglerolle i at bygge videre på det gode samarbejde over Øresund, ligesom du vil kunne hente sparring her.

Selvkørende med gode kommunikationskundskaber
Da Ikano Bolig er en virksomhed med et entreprenant miljø, leder vi efter en person, som er proaktiv og synes om en hverdag med stort ansvar og forskellige opgaver. Du skal trives med, at du får arbejdsdage, der byder på andre opgaver, end hvad du havde skrevet på dagens to do-liste.

Det er essentielt, at du kan kommunikere med dine svenske kollegaer, men vi forventer ikke, at du taler flydende svensk.

Dine kolleger ser dig som en imødekommende og løsningsorienteret samarbejdspartner, og de kommer til dig, fordi de ved, at du altid står klar med kompetent rådgivning.

En virksomhed med stærke værdier
Selv om du er ene-ansvarlig for dit område, får du 21 nye kollegaer, som du vil samarbejde med på tværs af fagområder om alt fra byggeri over marketing til bæredygtighed.

Fairness og bæredygtighed er nogle af Ikano Boligs kernebegreber, og du vil opleve et arbejdsmiljø, som er nede på jorden, med plads til forskellighed og fokus på glade og engagerede medarbejdere.

Opbyg din karriere og udvikl dig sammen med virksomheden
Du skal søge dette job, hvis du er interesseret i at videreudvikle en velfungerende økonomifunktion og påtage dig et voksende ansvar i forbindelse med at virksomheden vækster. Her er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og du vil få en hverdag, som er afvekslende og udfordrende samtidig med, at der er fleksibilitet og rummelighed.

Ansøg
Rekrutteringsprocessen varetages af Venaris Executive Search (www.venaris.dk). Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Executive Search Consultant Sarah Wædeled på +45 31400672. Alle henvendelser behandles fortroligt. Tøv endelig ikke med at uploade dit CV, hvis denne stilling er relevant for dig - det er ikke nødvendigt at medsende ansøgning.

Om Ikano Bolig

Ikano Bolig er en udviklingsvirksomhed med rødder i Sverige. De er en del af Ikano Gruppen, som er startet af den samme grundlægger som IKEA, og de deler de samme værdier om at være der for de mange mennesker. Ikano Boligs forretning bygger på grundprincippet om at forenkle folks liv, så de kan have fokus på at leve livet, og værdier er ikke bare noget, de taler om – de lever dem. Blandet andet derfor består Ikano Boligs byggeprojekter af mere end mursten og mørtel. De består også af nærvær og fællesskab. Det er et koncept, de kalder Nærvær. Læs mere om Ikano Bolig på: www.ikanobolig.dk.

Magdalena Misiak
Kommunikations- og marketingchef