2021-02-18 12:50Nyheder

Ikano Bolig søger erfaren digital copywriter

null

Brænder du for at skabe fængende og læsevenlige tekster på digitale platforme? Er du den fødte storyteller, og har et kreativt øje? Kan du med dine tekster skabe leads og salg for en organisation i vækst? Og har du lyst til at være en del af et skandinavisk team med base i København?

Som digital copywriter hos Ikano Bolig bliver din vigtigste opgave at styrke Ikano Boligs digitale kommunikation på det danske marked. Du kommer til at være en del af et kreativt team, som arbejder tæt sammen med kollegaer i Danmark og Sverige. Et team hvor du kommer til at stå i spidsen for at udvikle og eksekvere vores digitale kommunikation i Danmark.

Vi kan tilbyde dig en spændende stilling i en virksomhed, som er i vækst, og hvor ambitionerne er høje. Hos os får du rig mulighed for at sætte dit eget præg på den digitale kommunikation. Vi har en målsætning om at digitalisere flest mulige processer og lægge hovedparten af vores kommunikation over på digitale kanaler.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

• Copywriting og storytelling i forbindelse med vores digitale kampagner, sætte præg på vores tilstedeværelse på sociale medier, skrive nyhedsbreve og udvikle kommunikationen på vores website i tæt samarbejde med vores svenske kolleger
  • Implementering af en ny brandplatform på diverse digitale platforme
  • Være ansvarlig for briefing af kreativt team hos vores inhouse bureau
  • Være dansk content lead i vores skandinaviske content team
  • Udvikling og implementering af budskaber i vores sociale bæredygtighedskoncept
  • Implementering af e-mail marketing strategi

Erfaring:

• Bachelor eller kandidat i kommunikation, journalistik, markedsføring el. lign
  • Minimum 4-6 års erhvervserfaring med copywriting/digital copywriting fra bureau eller inhouse team
  • Dokumenteret erfaring med digitale kanaler og brugeroplevelsen fra koncept til lancering
  • Erfaring med formidling/omskrivning af fagtunge tekster til let og forståeligt sprog
  • Omfattende erfaring med optimering af e-mail markedsføring og leadgenerering
  • Stærk i dansk grammatik og tegnsætning
  • Flydende i engelsk. Både skrift og tale
  • Fordel hvis du forstår svensk, men det er ikke et must for at komme i betragtning til stillingen
  • Fordel hvis du har erfaring fra boligbranchen, men det er ikke et must for at komme i betragtning til stillingen

Hvem er Ikano Bolig?

Ikano Bolig er en boligudvikler med rødder i Sverige. Vi er en del af Ikano Gruppen, som er startet af den samme grundlægger som IKEA. Vi deler de samme værdier om at være der for de mange mennesker. Vores forretning bygger på grundprincippet om at forenkle folks liv, så de kan have fokus på at leve livet.

Vi er et mindre team i Danmark, der holder til på Stationsparken 21, st. i Glostrup. Vi er en blandet skare af forskellige faggrupper, som arbejder sammen på kryds og tværs. Du vil blive en del af marketingteamet med direkte reference til vores marketingschef. Der vil forekomme rejsedage til Stockholm og Malmø.

Vi har en god frokostordning, har god kaffe og vi sætter det sociale højt. Ind i mellem sammen med vores søsterorganisation, Ikano Bank.

Nysgerrig?

Er du interesseret i jobbet, så send en skriftlig ansøgning samt CV til følgende mail: magdalena.misiak@ikanobolig.dk

Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rigtige kandidat. Så send din ansøgning afsted med det samme.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Magdalena Misiak, kommunikations- og marketingchef i Ikano Bolig på +45 23675542.

Du kan finde mere information om Ikano Bolig på www.ikanobolig.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Ikano Bolig

Hos Ikano Bolig står vi op hver morgen for at udvikle boliger, der bringer mennesker sammen og giver dem en bedre hverdag. Med IKEA som en del af vores arv falder det os naturligt. Vi bygger gennemtænkt og til en fair pris. Men vi bygger mere end det. Vi bygger fællesskaber.

Magdalena Misiak
Kommunikations- og marketingchef