2021-10-26 12:03Press release

Pretty Little Thing fångar upp trenderna från Copenhagen Fashion week street style

Hösten är här och så också höstmodet 2021! 2000 talets nycklar gör comeback med korta toppar, snörningar och låga midjor. Samtidigt som det jordnära bekväma modet i större silhuetter fortsätter att hänga kvar in i höstmörkret och kompletteras med excentriska färger och en känsla av optimism i den nya skandinaviska looken. Det här är hösten när stora silhuetter möter små figurnära, neutrala toner möter exploderande färg och mer är just det, mer. Om du som oss har varit besatt av alla looks från Köpenhamn, oroa dig inte - PrettyLittleThing är här för dig! Låt dig inspireras och hitta höstens trender och garderobsräddare på www.prettylittlething.com

Se hela trenduppdateringen bifogad nedan.

Topics: FASHION

About Hoss Agency

HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands. We love storytelling and our strength lies in creating the right context where the stories become reality for people to enjoy. We have firsthand experience of the necessary ingredients for brands to stand-out. We aim to leverage this experience to help clients strengthen their brands. We always strive to create the ultimate experience. In other words, we strive to create a HOSS moment. HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands.

Philippa Wihlke
PR-CONSULTANT