2021-11-25 17:22Press release

OPI:s nya lack för vinterns festligheter!

OPI Celebration collection 2021OPI Celebration collection 2021

ADVENTSKALENDER 2021

Celebration collection #OPICelebration

OPI - adventskalendern är en årlig favorit för att fira #40YearsofColor och vinterns festhögtider. Årets adventskalender innehåller de mest ikoniska OPI - nyanserna blandade med nyskapande festliga färger från Celebration Collection, med ett minilack på 3,5 ml bakom var och en av de 25 luckorna. En iögonfallande present till dig själv eller någon dig kär!

Celebration Collection bjuder på skimriga lack och djupa nyanser som lanseras i både Infinite Shine och Nail Lacquer. Frosta till naglarna med lacket Snow Day in LA eller satsa på en mörk holografisk, kosmisk nyans för nattens festligheter med Turn Bright After Sunset. Liva upp vintern med gnistrande naglar med sprakande glitternagellack som You Had Me at Confetti och Cheers to Mani Years!

Adventskalender: 499 SEK

Infinite Shine (silverkork): 222 SEK

Nail Lacquer (svart kork): 184 SEK

OPI är världsledande inom professionell nagelvård, som en del av skönhets- konglomeratet Wella Company, med visionen att skapa högkvalitativa produkter med fokus på industrisäkerhet och innovation. OPI finns tillgängligt i över 100 länder och är kända för exceptionell kvalitet, fashionabla färger och ikoniska produktnamn. Tillsammans med den långvariga skyddande effekten erbjuder OPI ett utbud som andas lyx.

Topics: BEAUTY

About Hoss Agency

HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands. We love storytelling and our strength lies in creating the right context where the stories become reality for people to enjoy. We have firsthand experience of the necessary ingredients for brands to stand-out. We aim to leverage this experience to help clients strengthen their brands. We always strive to create the ultimate experience. In other words, we strive to create a HOSS moment. HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands.