2021-12-16 07:20Press release

Nyheten från Ghd - Thin Wand!

Ghd presenterar den nya locktången, Thin Wand, det nya tillskottet till Ghd curve®- sortimentet. Med en unik 14 mm tunn cylinder skapar den tunna staven definierade och jämna lockar som håller i upp till 24 timmar, utan att behöva använda extrem värme.

Med den optimala stylingtemperaturen på 185°C och en snabb uppvärmningstid på 30 sekunder, erbjuder Ghd Curve Thin Wand snäva lockar från 3 sekunder, med minimal ansträngning och mindre skada.

Ghd Curve, Thin Wand i butik 4 Januari 2022, 2099 SEK

Ghd curve® erbjuder en rad stylingverktyg för alla hårtyper och längder, för att skapa fantastiska, friska lockar som verkligen håller.

Nya Ghd curve Thin Wand
(2099 SEK) är tillgänglig från den 4 januari 2022 i de främsta salongerna, varuhusen och på ghdhair.com.

Topics: BEAUTY

About Hoss Agency

HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands. We love storytelling and our strength lies in creating the right context where the stories become reality for people to enjoy. We have firsthand experience of the necessary ingredients for brands to stand-out. We aim to leverage this experience to help clients strengthen their brands. We always strive to create the ultimate experience. In other words, we strive to create a HOSS moment. HOSS Agency is a unique PR & Production agency offering tailor-made services to individuals and companies who wish to amplify their brands.