2019-05-14 04:50Pressmeddelande

Utsålda Framgångsshowen till Falun

Alexander PärlerosAlexander Pärleros

Efter att ha sålt slut biljetter i Stockholm, Malmö, Linköping och två gånger i Göteborg kommer Alexander Pärleros och Framgångsshowen nästa vecka till Falun. Alexander har Nordens största intervjupod, Framgångspodden, där han möter spännande personer för att ta del av deras erfarenhet och kompetens. I Framgångsshowen delar Alexander deras bästa tips för att nå framgång.

— Det ska bli superskoj att komma till Falun! Vi har sålt slut i Stockholm, Göteborg och de andra platser vi besökt, och till och med fått sätta in extra föreställningar. Nu ser jag fram mot att möta alla på turnéfinalen. Och jag kan utlova överraskningar, säger Alexander Pärleros.

Sveriges mest framgångsrika show: Från Dreamer till Doer

Alexander tar publiken genom en upplevelse som både är spännande, skrämmande och inspirerande. Han delar med sig av de bästa tipsen från 250 av Sveriges mest framgångsrika personer.

• Gå från att vara en dreamer till en doer.

• Lär dig hur du når dina mål

• De främsta metoderna för att skapa ditt drömliv

• Lär dig hur du blir mer effektiv.

Alexander Pärleros driver Nordens största intervjupod Framgångspodden, med 2,5 miljoner lyssningar/månad och driver Sveriges största familjepod, Sånt är livet, ihop med sin fru Ida Warg.

TURNÉPLAN (fler städer kommer i höst/vinter):

22 MAJ Falun Kulturhuset tio14

Tidigare platser:
13 MARS Göteborg Lisebergsteatern
14 MARS Göteborg Lisebergsteatern EXTRAINSATT
18 MARS Stockholm Oscarsteatern
28 MARS Malmö Biograf Royal
24 APRIL Linköping  Collegium

Om Gul PR

Gul PR är en ung och hungrig PR-byrå. Vi arbetar med varumärken som Yoga Girl och Framgångsshowen, böcker och författare och företag, särskilt inom techsektorn.

Vilhelm Hanzén
Vilhelm Hanzén