2021-04-07 05:15Pressmeddelande

Fredrik Reinfeldt släpper utbildning om ledarskap hos Framgångsakademin

Fredrik ReinfeldtFredrik Reinfeldt

Framgångsakademin lanserades hösten 2020 av Alexander Pärleros-Warg. Redan har man hunnit lansera även i Finland och bli Sveriges största tjänst för kurser, med mer än 60 000 kollade timmar. Nu släpper man en ny kurs, ledd av Fredrik Reinfeldt.

– Rätt ledarskap får andra människor att växa och bidrar till en bättre värld. Jag vill med min kurs på Framgångsakademin utveckla dig som ledare och få dig att bidra till det, säger Fredrik Reinfeldt.

I kursen får tittaren lära sig vad framgångsrikt ledarskap innebär, hur man genom att förändra sitt ledarskap kan få folk omkring sig att växa och prestera bättre. Den riktar sig både till den som idag sitter i en ledande position, men även till den som aspirerar på att en dag bli en ledare och inspirera andra.

Saker deltagare lär sig av utbildningen/kursen:

• Hur man blir en modern ledare

• Hur man får andra att prestera efter sin fulla potential

• Hur man skapar ett trovärdigt ledarskap

• Hur man tar en organisation genom en kris

• Hur man får människor med sig genom en förändringsprocess

• Hur man bygger en företagskultur

• Hur man bör agera i en internationell miljö

På Framgångsakademin finns sedan tidigare kurser av personer som Elaine Eksvärd, Katarina Gospic och Niklas Berntzon.

Framgångsakademin grundades hösten 2020 av Alexander Warg-Pärleros. Han växte upp i en tuff familjesituation, utan förebilder och kämpade med dyslexi i skolan. Under hundratals intervjuer med Sveriges mest framgångsrika personer i Framgångspodden fick han verktyg som förändrade hans liv. Då föddes också en stark vilja att hjälpa andra. Utifrån detta startades Framgångsakademin.

Om Gul PR

Gul PR arbetar med stora och små bokförlag, artister, turnéer, filmer, samt företag och profiler.

Vilhelm Hanzén
Vilhelm Hanzén