2022-11-07 13:36Nyheter

Bodøposten: Slik varer sommeren lenger

Vi nordmenn har simpelthen akseptert at vi må inn straks trosten trekker sørover. Slik er det ikke lenger. Isolerglass har hatt en rivende teknologiutvikling, og nå kan du nyte høsten i en hagestue, sier Thore Fossheim, markedskoordinator i Grønt Fokus.

Les mer: Bodøposten.

Om Grønt Fokus

Siden starten i 1992 har Grønt Fokus satset på å fylle kundenes uterom, hovedsakelig rommet mellom «hus og hekk». I begynnelsen var det drivhus og drivhusprodukter som stod sentralt, og det var også fokus på videreutvikling av disse produktene med tanke på både barske, norske forhold og det rent funksjonelle. Etter hvert har hagestueprodukter tatt over som det ledende sortimentet, men både hagestuer og drivhus er core-produkter hos Grønt Fokus i dag. Grønt Fokus har hovedkontor i Kristiansand, og her finner man også den eldste utstillingsbutikken til firmaet. I tillegg kan man besøke de tre andre utstillingsbutikkene på Alnabru i Oslo, på Forus utenfor Stavanger og i Bergen. I utstillingsbutikkene kan man se et utvalg av produkter der man fokuserer spesielt på hagestue og drivhus, men også andre utstillingsvarer fra et bredt sortiment. Grønt Fokus inngår i dag i i Byggmax konsernet, og leverer varer over hele Norge.