2020-04-08 09:07Pressmeddelande

Nyhet! Fresh Ventilationspaket för ditt hem – packat och klart!

ventilation, ventilationspaket, badrumsfläkt, fläkt, friskluftsventil, ventil, rör, hålsåg, chuck, förlängare, flimmerfilter, filter, genomföringspaket, inomhusmiljö, inomhusklimat, må bra hemmaVentilationspaketet är framtaget för villor och fritidshus med en yta på 60-75 m2.

Den perfekta lösningen för ett förbättrat inomhusklimat

Vi på Fresh kan det här med ventilation hemma. Vi vill att både du, familjen och huset ska må bra och har packat ihop vad som behövs för att förbättra inomhusklimatet och få en god ventilation – Fresh Ventilationspaket 75 kvadrat.

75 kvadrat – allt i ett

Har du större yta kan du själv lätt komplettera med fler produkter. Paketet innehåller en Intellivent badrumsfläkt, tre friskluftsventiler, ett genomföringspaket, ett unikt Flimmerfilter och produkter som förenklar håltagning i vägg. Installationen är enkel och passar både gör-det-själv-fixaren och hantverkaren.

- Ventilationspaketet är en efterfrågad lösning som förenklar möjligheterna att förbättra inomhusklimatet avsevärt för både villaägare och installatörer, säger Anders Nilsson, Försäljningschef på Fresh AB.

Grundregeln för god ventilation är att luften i våra bostäder ska bytas ut varannan timme. Luften vi andas är viktig för vårt välbefinnande och hur vi presterar. Allergierna ökar och en bidragande faktor är dålig inomhusmiljö. En tumregel är en ventil per sovrum och två i allrum.

Läs mer här: https://fresh.se/produkter/paketlosningar/ventilationspaket75kvadrat/628089

Om Fresh AB

Fresh AB är en av Skandinaviens ledande leverantörer av ventilationsprodukter. Vi har sedan 70-talet levererat högkvalitativa lösningar och system för en bättre innemiljö till kunder över hela världen. Våra lösningar är konstruerade och tillverkade med optimal kvalitet för en hög driftssäkerhet och lång livslängd. Med en egen konstruktionsavdelning och tillverkning erbjuder vi korta ledtider och en hög flexibilitet. Företaget grundades 1969 i Gemla utanför Växjö i Småland, där det fortfarande är verksamt. För mer information besök gärna vår hemsida https://fresh.se.

Monica Törnqvist
Produkt- och Marknadschef