2019-12-11 06:00Pressmeddelande

Nu Freshar vi upp oss med ett nytt butikskoncept

Fresh AB har skapat ett helt nytt butikskoncept. Det nya skyltarna ska både utbilda och göra det enkelt för kunderna att hitta rätt bland Fresh ventilationsprodukter i hyllorna.

Fresh nya butikskoncept gör det enkelt och tydligt i hyllan för kunderna 2020 kommer Fresh nya butikskoncept nå ut till butikerna. De nya skyltarna är både inspirerande och utbildande och tanken är att dessa ska fungerar som vägledning och hjälp för kunderna att välja rätt ventilationsprodukter för just deras behov. - Med Fresh nya butikskoncept presenteras sortimentet på ett tilltalande sätt och låter kunden inspireras till köp genom tydlig kommunikation, säger Anders Nilsson, försäljningschef på Fresh AB. Stärka företagets image Det nya butikskonceptet är en del i arbetet att stärka Fresh varumärke samt öka försäljningen för butikerna genom tydlig kommunikation till konsumenten.

Om Fresh AB

Fresh AB är en av Skandinaviens ledande leverantörer av ventilationsprodukter. Vi har sedan 70-talet levererat högkvalitativa lösningar och system för en bättre innemiljö till kunder över hela världen. Våra lösningar är konstruerade och tillverkade med optimal kvalitet för en hög driftssäkerhet och lång livslängd. Med en egen konstruktionsavdelning och tillverkning erbjuder vi korta ledtider och en hög flexibilitet. Företaget grundades 1969 i Gemla utanför Växjö i Småland, där det fortfarande är verksamt.

Monica Törnqvist
Produkt- och Marknadschef