2020-06-05 07:55Pressmeddelande

Fresh har griller på galler -inspireras av vårt breda utbud

Bilden visar ett axplock av gallersortimentet på Fresh AB. Vi har runda, fyrkantiga, matta, glansiga, aluminium, rostfria, plast, koppar, bruna, röda och naturligtvis svarta och vita.Fresh sortiment av galler är imponerande. Vi har runda, fyrkantiga, matta, glansiga, aluminium, rostfria, plast, koppar, bruna, röda och naturligtvis svarta och vita.

Fresh sortiment av galler är imponerande, både vad gäller form, material och färg. Det finns runda, fyrkantiga, matta, glansiga, aluminium, rostfria, plast, koppar, bruna, röda och naturligtvis svarta och vita. Välj don efter person!

Passa på att uppgradera dina galler i sommar, i vårt sortiment har Fresh mängder av olika galler för utvändiga fasader, från standardgaller i plast till mer exklusiva galler i rostfritt och koppar. Besök vår hemsida fresh.se för att hitta din favorit som passar just ditt boende och budget.

– Att välja galler ska vara roligt, se möjligheterna med att matcha knutar, hängrännor eller fasadfärg. Ditt galler ger helheten, blir kanske pricken över i:et. Skillnaden kan bli fantastisk! säger Monica Törnqvist, Marknads- och Produktchef på Fresh AB.

Låt dig inspireras av vårt djupa och breda sortiment med hundratals olika galler i olika material, former och färger. Ett litet axplock; Modulgaller i aluzink, Väderskyddet Tyfon i UV-beständig konstruktionsplast och en stilren huv i rostfritt.

Låt dig inspireras av vårt djupa och breda sortiment med hundratals olika galler i olika material, former och färger. Ett litet axplock; Modulgaller i aluzink, väderskyddet Tyfon i UV-beständig konstruktionsplast och en stilren huv i rostfritt.

Ett bra galler håller i alla väder
Ett annat lite gammalmodigt namn för galler är påblåsningsskydd. Gallret främjar god luftkvalitet och cirkulation i ditt hem samt hålla ute vatten, vind och småkryp. Det stoppar även fåglar att bygga bo och kan dessutom ge helheten på din fasad och bli ett stort lyft för ditt hem.

Våra galler skyddar ditt hus både på in- och utsidan
Exteriöra galler – ytterväggsgaller

Vindskydd Passar på väderutsatta platser. I sortimentet finns varianter både i UV-beständig konstruktionsplast och plåt.

Interiöra galler - att använda inomhus
Bänk-, skåp och kylskåpsgaller

Du hittar mer på fresh.se

Om Fresh AB

Fresh AB är en av Skandinaviens ledande leverantörer av ventilationsprodukter. Vi har sedan 70-talet levererat högkvalitativa lösningar och system för en bättre innemiljö till kunder över hela världen. Våra lösningar är konstruerade och tillverkade med optimal kvalitet för en hög driftssäkerhet och lång livslängd. Med en egen konstruktionsavdelning och tillverkning erbjuder vi korta ledtider och en hög flexibilitet. Företaget grundades 1969 i Gemla utanför Växjö i Småland, där det fortfarande är verksamt. För mer information besök gärna vår hemsida https://fresh.se.

Monica Törnqvist
Produkt- och Marknadschef