2021-09-30 06:20Pressmeddelande

Mikael Arndt utbildar säljchefer i Framgångsakademin

Pressbild på Mikael ArndtPressbild på Mikael Arndt

Framgångsakademin lanserades hösten 2020 av Alexander Pärleros-Warg. Redan har man hunnit bli en av Sveriges största tjänster för kurser. Nu släpper man en ny kurs som riktar sig till säljchefer, ledd av Mikael Arndt.

– Framgångsakademin är ett fantastiskt sätt att kontinuerligt utbilda sig själv och sin personal inom mängder av olika områden. Jag är både stolt och glad över att få möjligheten att dela med mig av allt jag lärt mig under så många år som företagsledare och entreprenör när jag haft ansvar för flera hundra säljare. Det här kommer hjälpa många företag att utveckla sin säljare och få dom att skapa mycket bättre resultat för sig själva och sina företag. Utbildningen riktar sig till alla som är och som vill bli försäljningschefer samt alla enskilda företagare som funderar på att anställa sina första säljare, säger Mikael Arndt.

Deltagare i utbildningen lär sig:

• Hur man leder säljare

• Hur man bygger säljteam

• Hur man rekryterar & behåller stjärnsäljare

• Hur man utvecklar & motiverar säljare

• Hur man ska tänka kring provision & löner

• Hur man som säljchef ska arbeta med statistik

• Hur man blir en ledare som andra vill följa

På Framgångsakademin finns sedan tidigare kurser av personer som Fredrik Reinfeldt, Elaine Eksvärd, Babben Larsson, Katarina Gospic och Niklas Berntzon.

Framgångsakademin grundades hösten 2020 av Alexander Warg-Pärleros. Han växte upp i en tuff familjesituation, utan förebilder och kämpade med dyslexi i skolan. Under hundratals intervjuer med Sveriges mest framgångsrika personer i Framgångspodden fick han verktyg som förändrade hans liv. Då föddes också en stark vilja att hjälpa andra. Utifrån detta startades Framgångsakademin.

Om Framgångsakademin

Är du också en av tre procent som vill bli riktigt framgångsrik inom ditt område. Då har du hittat rätt. Vi har skapat en en plattform för dig som vill maxa din personliga utveckling och ta livet till nästa nivå. Framgångsakademin grundades av Alexander Warg-Pärleros våren 2020. Han växte upp i en tuff familjesituation, utan förebilder och kämpade med dyslexi i skolan. Under hundratals intervjuer med Sveriges mest framgångsrika personer i Framgångspodden fick han verktyg som förändrade hans liv. Då föddes också en stark vilja att hjälpa andra. Vårt team drivs av att se varje människa växa och nå sin fulla potential. Vi vill ge dig de bästa möjligheterna oavsett din bakgrund eller livssituation. Du utvecklas på dina villkor med hjälp av Sveriges mest framgångsrika föreläsare, coacher och experter som är handplockade av Alexander. De arbetar alla på elitnivå och lär ut kunskap som bara några få har kunnat ta del av tidigare.