2021-07-07 20:06Pressmeddelande

Isabella Löwengrip lanserar kurs om entreprenörskap hos Framgångsakademin

Pressbild: Isabella LöwengripPressbild: Isabella Löwengrip

Framgångsakademin lanserades hösten 2020 av Alexander Pärleros-Warg. Redan har man hunnit lansera även i Finland och bli Sveriges största tjänst för kurser, med mer än 60 000 kollade timmar. Nu släpper man en ny kurs, ledd av Isabella Löwengrip.

– Jag vill att man ska få lyssna på just hur man tar en idé till verklighet, samt hur man ska tänka när saker och ting inte går som de ska. Det pratar man sällan om trots att det är en del av att vara en entreprenör, säger Isabella Löwengrip.

Isabella lär ut hur man kan hantera alla de motgångar man kommer att möta som entreprenör, hur man kan skapa en hållbar livsstil och hur man bemästrar sociala medier. Kursen riktar sig till den som har visioner och mål om att bli en framgångsrik entreprenör - och vill veta hur man kan nå dit!

Saker deltagare lär sig av utbildningen/kursen:

• Hur man blir en framgångsrik entreprenör

• Hur man går från idé till verklighet

• Hur man hanterar motgångar och kriser

• Hur man bygger rätt team

• Hur man ska tänka kring juridiska avtal

• Hur man bygger hållbara bolag

• Hur man bemästrar sociala medier

På Framgångsakademin finns sedan tidigare kurser av personer som Fredrik Reinfeldt, Elaine Eksvärd, Babben Larsson, Katarina Gospic och Niklas Berntzon.

Framgångsakademin grundades hösten 2020 av Alexander Warg-Pärleros. Han växte upp i en tuff familjesituation, utan förebilder och kämpade med dyslexi i skolan. Under hundratals intervjuer med Sveriges mest framgångsrika personer i Framgångspodden fick han verktyg som förändrade hans liv. Då föddes också en stark vilja att hjälpa andra. Utifrån detta startades Framgångsakademin.

Om Framgångsakademin

Är du också en av tre procent som vill bli riktigt framgångsrik inom ditt område. Då har du hittat rätt. Vi har skapat en en plattform för dig som vill maxa din personliga utveckling och ta livet till nästa nivå. Framgångsakademin grundades av Alexander Warg-Pärleros våren 2020. Han växte upp i en tuff familjesituation, utan förebilder och kämpade med dyslexi i skolan. Under hundratals intervjuer med Sveriges mest framgångsrika personer i Framgångspodden fick han verktyg som förändrade hans liv. Då föddes också en stark vilja att hjälpa andra.