2021-08-04 10:00Pressemelding

Vesker fra Nomatic - endelig tilgjengelig i Europa

Focus Nordic er stolte av å presentere at vi er valgt som ny europeisk distributør av Gomatic sitt veskemerke som lanseres i Europa, og i USA selges under varemerket Nomatic.

Nomatic/Gomatic ble grunnlagt i USA i 2014 som et kickstarter-prosjekt. Noen år senere er selskapet kjent for sine premium vesker, geniale funksjoner og rene design. Selskapet har over 100 000 produkter som blir sendt over hele verden. De to grunnleggerne begynte å designe de mest funksjonelle ryggsekkene og reiseveskene noensinne. Nå tilbyr Gomatic et fullt sortiment av kameravesker, reisevesker, hverdagsvesker, bagasje og tilbehør i høy kvalitet, samt et sortiment for kameraer som er designet og utviklet sammen med den berømte YouTuberen Peter McKinnon.

Gomatic-veskene har den ultimate pakkeløsningen for fotografer, innholdsskapere, bloggere eller for dem som elsker “å utnytte hver millimeter” av et pakkesystem for hverdagsturer, jobbreiser, helgeturer eller lengre ferier.

Peter McKinnon X Gomatic

Peter McKinnon er en berømt videofotograf, fotograf og YouTuber, med over 5,4 millioner følgere, som har vært en lojal kunde hos selskapet helt fra start. Han har en lidenskap for utstyr og er opptatt av ting som vil hjelpe ham å skape bedre innhold hver dag. Peter kom opp med ideen om å samarbeide med Gomatic, for å designe “sin egen” kameraveske uten kompromisser. Samarbeidet mellom dem resulterte i en fantastisk serie kameravesker, Peter McKinnon X Gomatic, den perfekte pakkeløsningen for reisefotografering.

Vesker i høy kvalitet - funksjonell og smart med et rent design

Gomatic kan vise til et stort sortiment av ulike vesker og ryggsekker i et solid, holdbart, vannavstøtende og polstret materiale med smarte detaljer og funksjonelle løsninger. Det fleksible designet har dedikerte og justerbare lommer for trygg oppbevaring av utstyr, laptop, nettbrett og klær for å oppnå en optimalisert intern og ekstern organisering. Med en enkel, men elegant tilgang til alt utstyret ditt, sterke sømmer og glidelåser, ergonomiske og myke stropper til skuldrene dine, samt et rent premium design, så er vesken fra Gomatic en perfekt følgesvenn under alle forhold.

Et utvalg av tilbehør fra Gomatic:

Gomatic Peter McKinnon kamerapakke – Reise

Gomatic Peter McKinnon kamerapakke på 35L er den ultimate kamerapakken for ethvert eventyr og har de beste og mest holdbare vannavstøtende ryggsekkene vi har sett på lenge! Denne ryggsekken er designet av Peter McKinnon og lar deg ha dedikerte rom både for kamerautstyr og klær, selv for 3-5 dagers turer. Du finner avtakbare sammenleggbare romdelere og mulighet for å utvide vesken og eksterne bærestropper, noe som lar deg pakke den akkurat slik du vil. Den har plass for laptop og nettbrett, samt flere nettinglommer for mindre gjenstander som minnekort, kabler, linsedeksler med mer. Den er også merket med Peter McKinnons Pirate Life-logo.

Gomatic 40L reiseveske V2

Det patenterte stroppesystemet lar deg alltid gå fra duffelbag til ryggsekk de gangene du trenger mer fleksibilitet. Hver reiseveske på 40L har en tilpasset skittentøyspose, slik at du kan holde skitne klær separert når du reiser. Flere lommer for teknologi, sko, klær, vannflaske m.m. gjør dette til en perfekt reiseveske for jobbturer, helgeturer eller en lengre ferie.

Gomatic Navigator Sling 6L

Dette er et fantastisk tilbehør med vannavstøtende, manipuleringssikre glidelåser for beskyttelse og sikkerhet. Når du er på farten vil bæreselen stabilisere og gi deg ekstra støtte. Den har lomme for vannflaske og plass til kort på selen, noe som er praktisk når du skal oppbevare reisekortet på offentlig transport.

Kirstine Lindholm, produktsjef hos Focus Nordic: “Vi er glade for å tilby merkevaren Gomatic i Europa. Det er lenge siden jeg har sett vesker i så god kvalitet. De er designet med en utrolig oppmerksomhet på detaljer og funksjoner, og vil håndtere alle livets opplevelser - en virkelig drøm for organisering."

Viktige funksjoner:

• Høy kvalitet, slitesterk, vannavstøtende veskedesign
  • Justerbart og allsidig system som er optimalisert for intern og ekstern organisering
  • Rask tilgang til utstyr, klær og andre mindre gjenstander
  • Komfortabel å bære og har god støtte
  • En perfekt følgesvenn for jobbreiser, helgeturer eller lengre ferier
  • Stort sortiment av tilbehør er tilgjengelig

Sortimentet til Gomatic vil være tilgjengelig i august 2021.

For mer informasjon, vennligst kontakt kirstine.lindholm@focusnordic.dk

Om Focus Nordic – Norway

Focus Nordic er den største distributøren av foto- og videorelaterte produkter i Europa. I sortimentet finnes mange sterke varemerker representert, både når det gjelder kameraer, optikk, lyd og lys, samt kikkerter og tilbehør. Focus Nordic er representert med egne salgskontor i 9 land i Europa. Vi er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på ​www.focusnordic.no

Veronica Sand