2021-10-04 11:00Pressemelding

Sterke og kompakte batterier fra Dynacore

Vi er stolte av å presentere Dynacore som et nytt varemerke i vår portefølje hos Focus Nordic.

Dynacore Technology produserer og utvikler profesjonelle batterier og ladere av høy kvalitet for kameraer.

Når du bruker kameraets interne batteri, får du ganske begrenset tid for fotografering eller opptak. Det finns heller ikke mye kapasitet for å lade eksternt tilbehør. Med batterier fra Dynacore kan du være ute i feltet og fotografere over en lengre periode, og samtidig ha strøm til eksterne LED-lamper, fokusmotorer og annet nyttig utstyr. Dynacore tilbyr et bredt utvalg av Li-ion batterier med ulike kontakter, spenning og effekt.

D-serien
Dynacore sine større V-Mount Li-ion batterier har en LED-skjerm som viser utladingstid, gjenværende kapasitetsprosent, batterispenning og mer. I tillegg til kapasiteten til å lade større kameraer har batteriene både D-tap og USB-utgang som lar deg koble til og drive eksternt tilbehør som kameralys, skjermer, trådløse overføringssystemer og mer. Du kan også bruke USB til å lade smarttelefon, iPad og andre USB-enheter. En ny og innovativ konstruksjon gjør batteriet solid og godt beskyttet.

Tiny-serien
V-Mount batteriene er små og kompakte, og er designet for applikasjoner som krever strøm med liten størrelse. Batteriene i Tiny-serien er perfekte for små kameraer, håndholdte stabilisatorer, fokusmotorer og små kameramonterte LED-panel. Både D-Tap og USB-utgang kan brukes for å lade ulike kameratilbehør.

Dynacore Technology Co. Ltd. ble grunnlagt i 1998 og har lang erfaring med produksjon av profesjonelle kringkastingsprodukter, inkludert kamerabatterier, kameraladere, kameratilbehør, belysning, tilbehør osv.

Dynacore-batterier vil bli tilgjengelig i begynnelsen av oktober.

For mer informasjon, vennligst kontakt henrik.wernbo@focusnordic.se

Viktige spesifikasjoner

• Både D-Tap og USB-utgang
  • Høy kvalitet