2021-09-13 09:00Pressemelding

Focus Nordic vokser - stolt distributør av Think Tank

Focus Nordic er stolt av å annonsere at vi er valgt som ny distributør for Think Tank.

Think Tank er en velkjent og etablert merkevare i det europeiske markedet som designer og produserer kamera oppbevaringssystemer for profesjonelle. Produktene har sitt utspring fra et samarbeid mellom fotografer, videografer og innholdsskapere samt virksomhetens produktdesignere, med et felles mål om å skape de mest innovative og effektive løsningene for alle foto-videografiske situasjoner.

Think Tank tilbyr et bredt spekter av kameravesker, ryggsekker, skuldervesker, rullevesker, reiseduffel og tilbehør som gjør turen enklere. Think Tank er kjent for å lage kvalitetsvesker med et fint design for profesjonelle på farten, noe som gjør det mulig å ta med deg alt du trenger på en smart måte. Bæreløsningene har enkel tilgang, et fantastisk overblikk over innholdet, smarte detaljer, justerbart interiør, god ergonomi, de er lette og laget i førsteklasses kvalitet som vil være holdbare i lang tid. Uansett hvor du er og hvor du skal, vil vesker i høy kvalitet passe til ethvert behov, fra enklere poser, objektivvesker og ryggsekker til større rullekofferter.

Think Tank beskriver målet deres: “Vi er opptatt av detaljene. Kvalitet er i detaljene. Vi er opptatt av at produktene våre skal håndtere alle slags forhold som kan oppstå under et fotooppdrag.” Følelsen av detaljer og teknologi finnes i både Think Tank og MindShift Gears sine produkter. Mange produkter har også patent på en unik designløsning av samme grunn som deres oppgave: produkter skal alltid hjelpe fotografer å “være klar for øyeblikket”.

Focus Nordic vokser mye, fra å ha vært i elleve markeder for ett år siden, til å være den ledende distributøren av foto, video og optikk i Europa med mer enn 70 merker representert på 28 markeder. I tillegg til Think Tank sin høye kvalitet, er vi også glad for å utvide vårt allerede store produktutvalg.

Think Tank er et USA-basert selskap som ble grunnlagt i 2005 av designerne Doug Murdoch, Mike Sturm og de berømte fotografene Deanne Fitzmaurice og Kurt Rogers. “Think Tank” er definert som en idéproduserende organisasjon og beskriver selskapets kultur og oppgave perfekt med å skape oppfinnsomme og nye bæreløsninger. Think Tank har skapt mange innovasjoner siden 2005, som ikke kan matches av deres konkurrenter.
Think Thank sin filosofi er enkel: produktene våre bør forbedre, ikke distrahere oss fra å fange øyeblikket.

Think Tank-sortimentet er tilgjengelig fra Focus Nordic den 13. september 2021.

For mer informasjon, vennligst kontakt kirstine.lindholm@focusnordic.dk

Om Focus Nordic – Norway

Focus Nordic er den største distributøren av foto- og videorelaterte produkter i Europa. I sortimentet finnes mange sterke varemerker representert, både når det gjelder kameraer, optikk, lyd og lys, samt kikkerter og tilbehør. Focus Nordic er representert med egne salgskontor i 9 land i Europa. Vi er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på ​www.focusnordic.no

Veronica Sand