2020-12-01 13:08Pressemelding

Alt for streaming, sending og AV

Focus Nordic er stolt av å kunne presentere Datavideo som et nytt merke i sitt brede produktutvalg med foto-, video-, belysning- og streamingutstyr. Datavideo er i dag verdens eneste produsent som tilbyr en totalløsning for alle aspekter knyttet til direktesendt videoproduksjon.

Enten du streamer din første direktesendte konsert til Instagram og Facebook, lager et virtuelt nyhetsstudio, sender et stort stadion-arrangement, kommuniserer med kunder og annet publikum, presenterer årsregnskapet, eller bare vil vise frem barnas fotballturnering til resten av klubben, har Datavideo løsningen til deg.

Sendingslandskapet har endret seg fundementalt i 2020, sier Jonas Wernbo, daglig leder i Focus Nordic. "Behovet for fysiske møter reduseres fra dag til dag, mens behovet for interaktive digitale møtemuligheter øker mer og mer. Samtidig som interaktive digitale møter er i ferd med å bli viktigere, øker etterspørselen for tilgjengelighet og mulighet til å se innhold på forskjellige typer plattformer."

Datavideo er et perfekt tillegg i Focus Nordics sortiment av produkter for foto, profesjonell video, lys og lyd fra noen av bransjens mest kjente varemerker. I løpet av de siste 35 årene har Datavideo vokst raskt, og er i dag det ledende innovative merket for profesjonell videoteknologi for livesendinger. De er kjent for rimelige totalløsninger for livestreaming, sending og AV. De har et sortiment på mer enn 150 produkter, inkludert kameraer, switchere, encodere, intercom-recordere, convertere og telepromptere.

Focus Nordic distribuerer Datavideo i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Island, Estland, Latvia og Litauen.

Priser og levering

Produkter fra Datavideo er allerede tilgjengelige. For priser, vennligst logg inn og besøk hjemmesiden til Focus Nordic.

For ytterligere informasjon, kontakt odd.bergsto@focusnordic.no

Om Focus Nordic – Norway

Focus Nordic er den største distributøren av fotografiske produkter i Europa. I sortimentet finnes mange av de sterkeste varemerkene representert, både når det gjelder kameraer, optikk, kikkerter og tilbehør. Dessuten finnes mange produkter under vårt eget varemerke Focus. Focus Nordic er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på ​www.focusnordic.no

Veronica Sand