2013-03-26 08:00Pressemelding

5 års garanti på Tamron

null

Tamron Co. Ltd., en av verdens største og ledende produsenter av objektiver, innfører en utvidet garanti i alle land innenfor EU, samt i Andorra, Gibraltar, Island, Norge, Tyrkia og Ukraina.

Den utvidede garantien gjelder…
…objektiv kjøpt i noen av de ovennevnte landene etter 1. januar 2013. For at garantien skal gjelde må objektivet registreres på www.5years.tamron.eu, senest to måneder etter innkjøp. Registrering er mulig f.o.m. 1. april.

Objektiver kjøpt i perioden 1/1 – 31/3-2013 kan også registreres for å oppnå 5 års garanti. Frist for registrering er 31/5-2013.

Større trygghet ved kjøp
“Tamron har i løpet av de siste årene hatt en kraftig økning i både salg og markedsandeler, og vil med den utvidede garantien forsterke sin posisjon i markedet ytterligere”, sier Karsten Rath, Marketing Director hos Focus Nordic, Tamrons nordiske distributør.

For mer informasjon: bjorn.fritzen@focusnordic.no

Focus Nordic Norway på Rud i Bærum er Norges største foto-distributør. Sortimentet inneholder en rekke store varemerker som Pentax, Jobo, Tamron, Lowepro, Telefunken, C-Frame, Transcend, SanDisk, Steiner, Hähnel, Ilford, Velbon, Sunpak, Metz, Nissin, Kenko, Gorillapod og Lensbaby. I tillegg har vi en egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på www.focusnordic.no

Om Focus Nordic – Norway

Focus Nordic er den største distributøren av fotografiske produkter i Europa. I sortimentet finnes mange av de sterkeste varemerkene representert, både når det gjelder kameraer, optikk, kikkerter og tilbehør. Dessuten finnes mange produkter under vårt eget varemerke Focus. Focus Nordic er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på ​www.focusnordic.no