2023-05-31 06:00Lehdistötiedote

Zhiyun julkaisee kaksi uutta gimbaalia rajattomaan luovuuteen

Zhiyun_Weebill_3SZhiyun_Weebill_3S

Riippumatta siitä, kuvaatko älypuhelimella vai ammattilaiskameralla, gimbaali saattaa olla kameran ohella tärkein työkalu. Zhiyun on yksi johtavista sisällöntuottajille ja elokuvantekijöille tarkoitettujen gimbaalien valmistajista ja nyt julkaistaan päivitykset kahteen heidän suosituimpaan gimbaaliinsa - Zhiyun Crane M3S ja Weebill 3S.

Zhiyun Crane M3S

Uusi Zhiyun M3S on täydellinen työkalu vloggaamiseen, matkakuvaamiseen ja sosiaalisen median sisällön tuottamiseen. 705 grammaa painava ultrakompakti, kannettava voimanpesä on edeltäjäänsä kantavuudeltaan suurempi ja ssen kanssa voi käyttää tavallisimpia täyden kennon kameroita ja objektiiviyhdistelmiä, mutta sitä voidaan käyttää myös matkapuhelinten ja action-kameroiden kanssa.

Ergonomiaa on parannettu ja käyttäjät voivat ottaa kuvia vaivattomasti uuden Bluetooth-laukaisimen ansiosta, joka mahdollistaa zoomauksen ja tallennuksen langattoman ohjauksen yhdellä kosketuksella. Uuden räätälöidyn kaksi yhdessä -pikakiinnityksen ansiosta käyttäjä voi irrottaa kameran gimbaalista akun vaihtoa varten ilman, että kameraa tarvitsee tasapainottaa uudelleen.

Uudessa M3S:ssä on pieni, mutta tehokas sisäänrakennettu kaksivärinen täytevalo, joka on kooltaan vain sormenkynttä suurempi. Äskettäin kehitetyn tekniikan ansiosta, jota Zhiyun kutsuu Lumen Amplifieriksi, valo voi tuottaa jopa 1000 luksia ja sen värilämpötila on säädettävissä 2700-5500K. Se on täydellinen, jos haluat esimerkiksi valaista varjoja kirkkaassa auringonvalossa. Uudessa gimbaalissa on PD-pikalataus, mikä tarkoittaa, että täyteen lataaminen kestää vain kaksi tuntia ja akun enimmäiskesto on jopa 7,5 tuntia.

Zhiyun Weebill 3S

Weebill-gimbaali on yksi Zhiyunin suosituimmista gimbaaleista ammattimaisille sisällöntuottajille. Uudesta gimbalista löytyy useita merkittäviä ominaisuuksia, kuten uuden sukupolven algoritmi, joka parantaa gimbalin suorituskykyä. Zhiyun on kehittänyt edellisen mallin ergonomiaa edelleen ja uudessa SLING 2.5 -mallissa on pehmeämpi ote, jonka ansiosta gimbaalia on helpompi pitää kädessä pidempiä aikoja väsymättä. Uusi laajennettava sling-kädensija voidaan säätää kahden käden otteeksi ja se mahdollistaa gimbaalin kahvan suunnan sekä otteen painopisteen vasemman- ja oikeanpuoleisen kallistussäädön, mikä helpottaa matalan kulman ja sling-tilan kuvaamista. Rannetuessa on uusi säädettävä nuppi, jotta käyttäjä voi säätää haluamansa kulman.

Zhiyun on päättänyt keskittyä uudessa gimbaalissa enemmän pystykuvaamiseen ja uudessa gimbalissa onkin uusi innovatiivinen pikakiinnitin, jonka avulla käyttäjän on helppo vaihtaa pysty- ja vaakakuvaustilan välillä ilman, että gimbaalia tarvitsee tasapainottaa uudelleen.

Aivan kuten uudessa M3S: ssä, Weebill 3S: ssä on käytössä Lumen Amplifier -tekniikka, jonka myötä  täyttövalo tuottaa tehokkaan 1000 Luxin valon ja siinä on säädettävä värilämpötila 2600-5500K, jonka CRI on 90+.

Gimbaalin etupuolella on kaksi säädettävää painiketta, jotka voidaan asettaa ja mukauttaa käyttäjän toiveiden mukaan. Gimbaali voi myös kommunikoida yleisimpien kameramallien kanssa Bluetoothin kautta, joten et tarvitse kaapelia. Gimbaalin akun kesto on 12 tuntia ja sen saa ladattua täyteen vain kahdessa tunnissa PD-latauksella.

Uusi Weebill 3S on täysin yhteensopiva Zhiyun Transmount -lisävarusteiden ekosysteemin kanssa valvontaa ja langatonta ohjausta varten.

Hinnoittelu ja toimitus

Uusien gimbalien toimitukset alkavat toukokuussa 2023

Suositeltava myyntihinta on:

Zhiyun Weebill 3S Gimbal - 359,00 euroa

Zhiyun Crane M3S Gimbal - 339,00 euroa.

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Erittäin kompakti ja suuri hyötykuorma (Zhiyun Crane M3S)
  • Sisäänrakennettu kaksivärinen täytevalo (Zhiyun Crane M3S)
  • Parannettu ergonomia (Zhiyun Weebill 3S)
  • Uusi innovatiivinen pikalukitus (Zhiyun Weebill 3S)

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen