2021-10-19 08:00Lehdistötiedote

Uutta näkökulmaa Samyangilta – 24-70mm f/2.8

Yli 50 vuoden ammattitaidon ja erilaisten innovaatioiden ansiosta Samyang Optics tarjoaa ammattimaisia kiinteäpolttovälisiä objektiiveja erilaisiin järjestelmäkameroihin ja peilittömiin kameroihin. Nyt he ovat päättäneet ottaa askeleen lähemmäs massamarkkinoita tavoittaakseen lisää kuvaajia uudella zoom-mallistolla.

Ensimmäisenä esitellään objektiivi, jonka polttoväli on ehkä kaikkein monipuolisin, Samyang AF 24-70 mm F2,8 FE. Uusi 24-70 -millinen objektiivi soveltuu moniin erityyppisiin tilanteisiin, joissa vaaditaan korkeaa kuvanlaatua. Monipuolinen polttoväli toimii hyvin muotokuvien, maisemien ja lifestyle-valokuvauksen kanssa. Jotkut saattavat sanoa, että markkinat ovat jo täynnä ja siksi Samyang on kehittänyt monipuolisen objektiivin, jossa on useita uusia toimintoja, jotka sopivat sekä valokuvaajille että videokuvaajille.

Samyangin lineaarinen askelmoottori (STM) tyydyttää sekä valo- että videokuvaajia hiljaisemmalla ja tarkemmalla suurten ja raskaiden tarkennuslinssiryhmien ohjauksella. Se toimii nopeasti mutta hiljaisesti ja on sulavatoiminen videotallennuksessa ja tarjoaa kaiken lisäksi elokuvamaisia ​​siirtymiä. Parfokaalinen toiminto säilyttää tarkennuksen kohteeseen zoomattaessa ja minimoi focus breathing -efektiä. Lineaarinen MF-ohjaus tarjoaa mukavuutta videokuvaajille realisoimalla tarkennusrenkaan vääntötuntuman mahdollisimman lähelle manuaalisen video-objektiivin vääntötuntumaa, kun kuvataan videota manuaalitilassa.

Kehittyneen optisen rakenteen ansiosta, joka koostuu 17 elementistä 14 ryhmässä (2 ASP:tä, 1 H-ASP:tä, 3 HR:ää ja 3 ED:tä), objektiivi tarjoaa upean kuvanlaadun ja erinomaisen terävyyden koko kuva-alalla. Objektiivi käyttää suurta f/2,8 aukkoa, joka takaa tasaisen taustan sumennuksen ja erottaa tehokkaasti kohteen ja taustan käyttämällä matalaa syväterävyyttä. Yhdeksän himmentimen lehteä luovat tasaisen ja luonnollisen pehmennyksen.

Runko on valmistettu kevyestä alumiinista ja paino on 1027 g ilman vastavalosuojaa. Säätiiviste suojaa objektiivia ja varmistaa, että voit käyttää sitä myös ankarissa sääolosuhteissa. Tarkennusrenkaassa on mikrokuvioitu tuntuma, joka tarjoaa käyttäjälle hyvän otteen ja se tuntuu hyvältä käyttää.  Objektiivin sivulla on mukautettava kytkin, jonka avulla käyttäjä voi säätää aukkoa tarkennusrenkaalla. Lens Station -telakan avulla voit asettaa eri toiminnon kytkimelle (lisää toimintoja lisätään tulevaisuudessa laiteohjelmiston päivityksen kautta).

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden objektiivin toimitukset alkavat marraskuun puolivälissä 2021 ja sen suositeltu myyntihinta on 899,00 euroa.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Hyvä kuvanlaatu
  • Valovoima f/2,8 koko zoomausalueella
  • Sääsuojattu runko
  • Toimii hyvin sekä video- että valokuvauksessa

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen