2020-10-20 07:01Lehdistötiedote

Uusi tehokas taskukokoinen LED-valo Nanlitelta

Nanliten upouusi LitoLite 5C on taskukokoinen RGB LED-valaisin, joka on suunniteltu sekä nouseville sisällöntuottajille että kokeneille ammattilaisille.

Kiehtovan tarinan kertominen perustuu nykyään siihen, että kykenet vakuuttamaan yleisösi siitä, että heidän näkemänsä on aitoa. Tässä kohtaa käytännölliset valaistustehosteet muuttuvat tehokkaiksi työkaluiksi ja LitoLite 5C ylittää sen, mihin muut taskukokoiset valaisimet pystyvät. 15 sisäänrakennettua muokattavaa tehostetta antavat sinulle mahdollisuuden jäljitellä tulta, myrskyä, välkkyviä lamppuja, poliisiautoja ja paljon muuta.

Yksinkertaistettu käyttöliittymä ja minimalistiset ohjaimet vetoavat kaiken tasoisiin kuvaajiin. LitoLite 5C tuottaa todella laadukasta valoa (CRI keskimäärin 95, TLCI keskimäärin 97) ja yhdessä 2700K-7500K CCT-alueen kanssa, 5C on todellinen tehopakkaus! Se on markkinoiden kirkkain taskukokoinen valaisin, jonka valoteho on 2351 luksia puolessa metrissä (581 luksia / 1 metriä). Sisäänrakennettu akku tarjoaa jopa 90 minuutin käyttöajan täydellä teholla ja 1/4-20 kiinnike varmistaa, että voit helposti liittää sen omiin laitteisiisi.

Hinta ja toimitus:

Uuden LitoLiten toimitukset alkavat lokakuussa 2020. Suositeltu myyntihinta on 95,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Kompakti koko, 108 x 22 x 60 mm
  • Nimellisteho: 7W
  • CRI: Keskimääräinen 95 TLCI: Keskimäärin 97
  • 15 muokattavaa tehostetta
  • sisäänrakennettu akku, joka tarjoaa jopa 90 minuutin käytön 100% teholla
  • Säädettävä värilämpötila 2700k – 7500k
  • Sisäänrakennetut magneetit

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen