2022-04-19 12:00Lehdistötiedote

Uusi pienikokoinen all-in-one striimausratkaisu

YoloLiv jatkaa pienten innovatiivisten all-in-one striimausratkaisujen tuottamista. Uusi Yolobox Mini ei ole paljon suurempi kuin tavallinen ulkoinen 5-tuumainen monitori, vaikka se on täynnä ammattimaisia ominaisuuksia ja siinä on kaikki, mitä tarvitset suoratoistoon.

YoloBox Mini on kooderi, monitori, tallennin ja monen kohteen striimeri, kaikki yhdessä paketissa.

YoloBox Mini on intuitiivinen 5,5-tuumainen kosketusnäyttö, joka painaa vain 320 g. Siinä on 1 HDMI-tulo, 1 HDMI-lähtö ja 1 USB-A-tulo. Se tukee 720p- ja 1080i/p-tuloresoluutioita ja lähettää 540p-, 720p- ja 1080p60-virtoja H.264-koodekkia käyttäen.

Se on valmis Facebook-liveen, YouTubeen ja Twitchiin heti laatikosta käyttöönotettaessa. Kirjaudu vain tilillesi ja aloita striimaus. Se tukee myös suoratoistoa RTMP/RTMPS-protokollan kautta ja voi suoratoistaa jopa kolmeen kohteeseen samanaikaisesti.

Mini muodostaa internetyhteyden joko integroidun RJ45-portin (ethernet), Wi-Fi:n tai mobiilipalvelun kautta valinnaisen SIM-kortin avulla.

HDMI-ulostulolla voit näyttää striimausta paikallisesti HDMI-laitteella.  Siinä on myös linjatasoinen äänitulo ja erillinen äänilähtö kuulokkeille. Voit tallentaa suoratoiston suoraan MP4-muodossa valinnaiselle SD-kortille (enintään 128 Gt). SD-kortin kautta on myös helppo lisätä valmiiksi nauhoitettuja videoita introa, lähtölaskentaa, B-rollia tai muita erikoisjaksoja ja grafiikkaa varten.

Uusi Yolobox Mini on täynnä erilaisia kuva-kuvassa-malleja sekä graafisia kerroksia, jotka saavat striimisi näyttämään ammattimaisemmalta. Mukana olevien graafisten tasojen avulla voit helposti brändätä striimisi lisäämällä logoja/vesimerkkejä/pyöriviä kuvatekstejä tai keskustelemalla yleisösi kanssa reaaliaikaisesti kommenttipeitteiden avulla.

Se on tehokas pieni paketti, joka käyttää samaa QualComm CPU 8-prosessoria kuin isompi YoloBox Pro. Siinä on sisäänrakennettu akku, joka kestää noin 2 tuntia ja latautuu USB-C:n kautta

Hinta ja toimitus

YoloBox Mini toimitukset alkavat huhtikuun lopulla.

Suositeltu myyntihinta on 869€

Lisätietoja saa osoitteesta odd.bergsto@focusnordic.no

Tärkeimmät ominaisuudet

• Kooderi, monitori, tallennin, monen sivuston striimeri yhdessä paketissa
  • Intuitiivinen 5,5 tuuman kosketusnäytön ohjaus Android-käyttöjärjestelmällä
  • Suoratoisto Ethernetin, Wi-Fi:n ja 4G LTE:n kautta
  • Suoratoisto jopa 1080p60-tarkkuudella; tukee H.264:ää,
  • 1 x HDMI-sisääntulo, 1 x USB-sisääntulo; 1 x SD-korttitulo; mikrofonisisisääntulo, linjasisääntulo
  • 1 x HDMI-monitorilähtö; äänilähtö
  • Sisäänrakennettu alempien kolmannesten/tulostaulun/grafiikan päällekkäisyydet
  • Sisäänrakennettu kuva kuvassa, vierekkäin, jaettu näkymä
  • Lisää logoja/kommentteja striimiin
  • Sama QualComm-prosessori kuin YoloBox Pro; 8-ytiminen prosessori
  • Sisäinen akku, jonka käyttöaika on noin 2 tuntia

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen