2022-06-15 12:00Lehdistötiedote

Uusi muotoilu Zhiyun Weebillille

Zhiyun Weebill 3Zhiyun Weebill 3

Uusi Weebill 3 sisältää upouuden ergonomiaa parantavan SLING 2.0 -muotoilun, sisäänrakennetun mikrofonin, täytevalon ja tehokkaan, sisäänrakennetun akun, joka tukee koko päivän käyttöä. Weebill 3 parantaa videointi- ja valokuvauskokemusta tarjoamalla dynaamisen, kevyen ja helppokäyttöisen ammattilaislaitteen, joka tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden luopua monimutkaisten laitteiden aiheuttamasta stressistä ja keskittyä puhtaasti taiteelliseen luomiseen.

Uusi SLING 2.0 -järjestelmä sisältää kolme merkittävää ergonomista parannusta: uudelleen muotoiltu L-muotoinen kahva, joka on vakaampi, uusi rannetuki ja uudelleen sijoitettu, pidennettävä sling-kädensija, joka antaa yli 40 % enemmän tukea ranteellesi siirtämällä painoa käsivarteen. Lisätuki vähentää väsymystä ja mahdollistaa pidemmän käyttöajan. Sling-kädensijan siirtäminen gimbaalin pohjaan tarjoaa paremman vakauden ja estää tärinän, kun kuvaat alaviistosta.

Kahva sisältää peukalopainikkeet, miniohjaussauvan ohjaamista varten sekä sormilaukaisimen ja -pyörän, jotka voidaan mukauttaa kuvaustilojen ja toimintoparametrien mieltymysten mukaan. Näitä ovat esimerkiksi liikkeet akseleiden avulla ja tarkennuksen seuranta.

Weebill 3 sisältää sisäänrakennetun mikrofonin ja 1000 lumenin täytelampun, jotka mahdollistavat nopean ja tehokkaan kuvaamisen. Nämä kätevät ja suorituskykyiset lisävarusteet säästävät elokuvantekijät ylimääräisiltä johdoilta ja lisävarusteiden painolta.

Sisäänrakennettu mikrofoni tarjoaa eteenpäin suunnatun kardioiditallennuksen, jossa on kohinanvaimennustoiminto, kun taas kirkas täytevalo tarjoaa 2600-5400 K:n värilämpötilan säädön kunkin kuvauksen vaatimusten mukaisesti.

Edelliseen versioon verrattuna WEEBILL 3:ssa on nyt tehokas 7 800 mAh:n sisäinen akku, joka tarjoaa jopa 21 tunnin käytön koko päivän kuvaamista varten. Weebill 3 tukee PD-pikalatausta (0-100 % 2 tunnissa) ja liitettyjen kameroiden läpilatausta (5 V/1 A), joten Weebill 3 tarjoaa erinomaisen kestävyyden ja minimaalisen joutoajan.

Hinta ja toimitus

Uuden gimbaalin toimitukset alkavat heinäkuussa 2022 ja sen suositeltu myyntihinta on 549,00 euroa.

Lisätietoja saa osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Uusi sling-suunnittelu, joka vähentää kuvaajan väsymystä
  • Tukee useimpia ammattikäyttöön tarkoitettuja kameroita
  • Sisäänrakennettu mikrofoni ja tehokas LED (1000 lumenia)
  • Pikakiinnityslevy, jossa on upotettu magneettiavain
  • Tehokas akku, joka kestää 21 tuntia
  • Tukee PD-latausta
  • Kevyt runko

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen