2021-11-08 13:15Lehdistötiedote

Uusi monipuolinen ja kompakti gimbaali Zhiyunilta

Uuden innovatiivisen suunnittelunsa ja ominaisuuksiensa ansiosta Zhiyun osoittaa jälleen miksi se on yksi maailman johtavista gimbaalien valmistajista. Crane M3 pitää sisällään paljon parannettuja ominaisuuksia.

Kuvaatpa sitten älypuhelimella, actionkameralla tai kompaktilla peilittömällä kameralla, uusi Crane M3 on juuri oikea gimbaali sinulle. Uudet toiminnot, kuten parannettu pito, uusi pikakiinnitys, isompi näyttö ja mahdollisuus liittää mikrofoni gimbaaliin, ovat muutamia uutuusominaisuuksia, jotka löytyvät Zhiyunin uudesta gimbaalista.

Gimbaalin takana komeilee uusi 1,22" OLED-kosketusnäyttö, jossa on helposti navigoitava ja intuitiivinen muotoilu. Näytön kautta voit hallita kaikkia gimbaalin tärkeitä toimintoja, kuten käyttötila, moottorin teho ja niin edelleen. Gimbaalin avulla voit myös muuttaa kameran asetuksia liittämällä sen joko johdolla tai Bluetoothin avulla. Näytön alapuolella on sauvaohjain, joka auttaa sinua joko navigoimaan valikoissa tai sujuvasti hallitsemaan yhtä gimbaalin kolmesta akselista.

Gimbaalin yläosassa on kolme tehokasta moottoria, jotka pystyvät käsittelemään jopa 90 % kaikista markkinoilla olevista peilittömistä kameroista. Kamera voidaan helposti kiinnittää gimbaaliin uudelleen suunnitellulla pikakiinnityslevyllä, joka mahdollistaa kameran akun vaihdon ilman uudelleen tasapainottamista. Toinen mielenkiintoinen ominaisuus on uusi sisäänrakennettu 800 lumenin LED-valo gimbaalin yläosassa, jossa värilämpötila voidaan asettaa 3000-5400 K:n välille. Valoon on myös mahdollisuus liittää magneettisia valosuotimia, joita on neljässä eri värissä.

Uuden Crane M3:n mukana tulee TransMount Expansion Base. Moduuli (valinnainen, sisältyy Crane M3 pro-pakettiin), jonka avulla ammattikäyttöön tarkoitetut mikrofonit voidaan kytkeä suoraan gimbaaliin sen sijaan, että ne lisäisivät kameran painoa.

Akun kesto on kahdeksan tuntia ja latausaika vain kaksi tuntia. Gimbaalia voidaan ladata varavirtalähteestä, ja se tukee nopeaa 25 W PD-latausta.

M3:ssa on innovatiiviset lukot ja salvat säilytystä varten. Gimbaali voidaan taitella puolikkaaseen tai täyteen säilytystilaan. Akselivarren säätöjä ei tarvita, kun vaihdetaan puolisäilytystilaan asennetun kameran kanssa, eikä laajennettaessa tarvita uutta tasapainotusta.

Toimitus ja hinnoittelu

Uuden gimbaalin toimitukset alkavat joulukuussa 2021 ja sen suositeltu myyntihinta on 399,00 euroa.

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Pienikokoinen
  • Uusi valkoinen design
  • Kantaa jopa 90 % kaikista peilittömistä kameroista
  • Uusi vastasuunniteltu pikakiinnityslevy
  • Sisäänrakennettu LED-valo

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen