2020-04-06 09:00Lehdistötiedote

Uusi kamera, uusi ilme, uusi Polaroid

Polaroid on yksi ikonimmista valokuvamerkeistä ja ikonisimpien kameramallien valmistajista, ovathan he olleet mukana luomassa kuvaamisen historiaa yli 80 vuotta.

On tullut aika seuraavaan vaiheeseen Polaroidin matkalla! Polaroid Now on kamera nykyhetkeen. Maaliskuussa Polaroid Originals päättää vuonna 2017 alkaneen uudestisyntymisen tarinansa viimeisen luvun palaamalla alkuperäiseen Polaroid-nimeen, ja yhdistämällä brändin luodakseen tuotteita, jotka yhdistävät ihmiset merkittävillä tavoin.

Tätä juhlistaakseen Polaroid julkistaa uuden Polaroid Now -kameran. Polaroid Now -kameran muotoilu sisältää kaarevia, aaltomaisia muotoja, jotka merkitsevät siirtymistä menneisyyden kulmikkaista koteloista, jotta käyttäjät voivat pidellä, katsella ja käyttää kameraa helposti.

Polaroid Now -kamera on kaikki mitä haluat vanhan koulun analogisesta kamerasta modernin kameran ominaisuuksilla. Hiljattain kehitetyn automaattitarkenteisen linssijärjestelmän, pidempään kestävän akun, tarkan salaman ja ystävällisemmän, toiminnallisemman kamerasuunnittelun avulla ei ole koskaan ollut helpompaa napata täydellistä Polaroid-kuvaa valokuvaustaidosta riippumatta.

Polaroid Now -kameran avulla voit keskittyä edessäsi olevaan hetkeen ja antaa uuden tekniikan hoitaa loput. Aiemmista Polaroid OneStep 2 ja OneStep+ kameroista poiketen Polaroid Now -kamerassa on objektiivi, joka vaihtaa automaattisesti etäisyys- ja muotokuvatilan välillä tarkemman kuvan saamiseksi joka kerta. Toinen kameran muista erottava ominaisuus on uusi tarkka salama, joka ottaa huomioon valaistusolosuhteet ja mahdollistaa erinomaiset tulokset heikossa valaistustilanteessa jopa silloin, kun et käytä salamaa. Polaroid Now tarjoaa myös pitkäkestoisen akun, jolla on mahdollisuus kuvata 15 pakkausta filmiä, joten se on täydellinen matkoille ja seikkailuille.

Polaroid Now -kameravalikoima on klassisen mustan ja valkoisen värin lisäksi saatavana rajoitetun ajan jokaisessa viidestä Polaroid Spectrum -sarjan väristä: punainen, oranssi, keltainen, vihreä ja sininen.

Saatavilla on myös erikoispainos Color Wave i-Type värifilmiä. Värikkäässä uudessa filmissä on suuri joukko sävyjä, tunnelmallisista sinisistä lämmittäviin oransseihin ja punaisiin kehyksiin, jotka ovat täydellisiä romanttisiin hetkiin auringonpaisteessa.

Kamera on saatavana huhtikuusta alkaen ja suositushinta on 135,00 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Helppokäyttöinen One-Step valokuvaustila
  • Kestävä, tyylikäs ja värikäs
  • Tarkka automaattitarkennus
  • Tuplavalotus
  • Tarkenna jopa 0,6 metristä äärettömyyteen
  • Tarkka ja tehokas sisäänrakennettu salama
  • Pitkäikäinen akku, helppo USB-lataus
  • Ajastin, jotta voit olla itse kuvassa
  • Toimii uuden sekä i-Type että klassisen Polaroid 600 -filmin kanssa

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Nissin, Rotolight, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.