2024-04-15 07:30Lehdistötiedote

Uudet Zhiyun Molus B COB-valot

Zhiyun Molus B seriesZhiyun Molus B series

Zhiyun jatkaa LED-valojen julkaisemista kaiken tasoisille sisällöntuottajille. Nyt Zhiyun julkaisee kokonaan uuden sarjan nimeltä Zhiyun Molus B. Se koostuu neljästä kompaktista eri tehoisesta LED-valaisimesta ja se on suunniteltu tarjoamaan poikkeuksellista suorituskykyä edulliseen hintaan.

Näiden LED-valojen teho vaihtelee 100–500 W:n välillä. Värilämpötila (CCT) voidaan säätää välillä 2700-6500K, ja ne ovat erinomaisia värintoistossa, mikä takaa ammattitason väriuskollisuuden kaikissa tilanteissa. Sujuvat säädöt 0–100 %:n kirkkaudesta ja värilämpötilasta ovat helppoja intuitiivisten säätimien ja esiasetusten avulla. Valinnaisella kompaktilla ohjaimella parametrien muuttaminen on vaivatonta. ZY Vega APP mahdollistaa useiden Zhiyun-laitteiden langattoman ohjauksen ja synkronoinnin.

Tuote sisältää integroidun virtalähteen, joka vapauttaa käyttäjät ulkoisista riippuvuuksista vain yhdellä AC-kaapelilla, jolla voidaan käyttää jopa 500 W:n valoja, mikä yksinkertaistaa asennusta ja vapauttaa luovuutta.

ZHIYUN MOLUS B100

• CRI ≥96, TLCI≥96
  • Valaistusvoimakkuus 4160 Lux (5600K ilman heijastinta)

ZHIYUN MOLUS B200

• CRI ≥96, TLCI≥96
  • Valaistusvoimakkuus 8370 Lux (5600K ilman heijastinta)

ZHIYUN MOLUS B300

• CRI ≥95, TLCI≥97
  • Valaistusvoimakkuus 12400 Lux (5600K ilman heijastinta)

ZHIYUN MOLUS B500

• CRI ≥95, TLCI≥97
  • Valaistusvoimakkuus 19200 Lux (5600K ilman heijastinta)

Nämä valot ovat yhteensopivia Bowens-kiinnikkeen kanssa, ja ne sopivat saumattomasti yhteen monenlaisten valonmuokkaajien kanssa tarjoten monipuolisia valaistusasetelmia. Olitpa sitten aloittelija tai kokenut ammattilainen, Molusin B-sarjan valot takaavat helpon ja nopean valaistuksen säädön, joten ne ovat ihanteellinen valinta mihin tahansa valaisutyöskentelyyn.

Hinnoittelu ja toimitus

Uusien LEDien toimitukset alkavat toukokuussa 2024.

Suositeltavat myyntihinnat ovat:

Zhiyun LED Molus B100 Cob-valo - 259,00 euroa

Zhiyun LED Molus B200 Cob-valo - 379,00 euroa

Zhiyun LED Molus B300 Cob-valo - 509,00 euroa

Zhiyun LED Molus B500 Cob-valo - 729,00 euroa

Lisätietoja saa osoitteesta info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen