2020-09-25 02:01Lehdistötiedote

Uskomattoman pieni ja kevyt teleobjektiivi Sony E-kiinnitykselle

Tamronilla on useita järjestelmäkameroille suunniteltuja suosittuja teleobjektiiveja, jotka ulottuvat 300 mm asti, ja nyt he lanseeraavat uuden 70-300 mm F4.5-6.3 objektiivin Sony E-kiinnitykselle. Se on pieni, vain 545 grammaa painava teleobjektiivi, joka on suunniteltu Sonyn täyskennoisille peilittömille kameroille.

Teleobjektiivi on täydellinen tapa päästä lähemmäksi kohteitasi riippumatta siitä minkä tasoinen kuvaaja olet. Monipuolinen objektiivi sopii useille eri käyttöalueille, kuten urheilun ja villieläinten kuvaamiseen, sekä muotokuviin.

Objektiivin rakenne koostuu viidestätoista elementistä kymmenessä ryhmässä. LD-linssielementti (Low Dispersion) vähentää aksiaalisia kromaattisia poikkeamia ja muita optisia virheitä. Hyvistä heijastuksenesto-ominaisuuksistaan tunnetun Tamronin BBAR-pinnoitteen (Broad-Band Anti-Reflection) kanssa ne takaavat erinomaisen optisen suorituskyvyn. Uudella objektiivilla on sama yhtenäinen 67 mm suodinkierre kuin muissa Tamronin Sony FE-objektiiveissa.

Objektiivin kamerakiinnitys ja muut riskialueet on tiivistetty kosteudelta ja pölyltä. Se tarjoaa lisäsuojakerroksen kuvattaessa ulkona ankarissa olosuhteissa. Automaattitarkennusjärjestelmässä on hiljainen RXD-askelmoottori ja se on yhteensopiva monien Sonyn kameroiden ominaisuuksien kanssa, kuten kuvanvakaus, Eye AF -silmätarkennus, suora manuaalitarkennus (DMF) ja nopea hybridiautomaatitarkennus.

Hinta ja toimitus:

Uuden objektiivin toimitukset alkavat marraskuussa ja sen suositeltu myyntihinta on 739,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Pieni teleobjektiivi Sony E-mountille,
  • Kevyt, paino vain 545 grammaa
  • Suuri optinen suorituskyky ja upea kuvanlaatu
  • Nopea automaattitarkennus
  • Yhteensopiva monien Sonyn kameroiden ominaisuuksien kanssa
  • Sama 67 mm suodinkierre kuin muissa Tamronin Sony FE-objektiiveissa

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen