2022-09-03 06:00Lehdistötiedote

Todenmukaisia värejä Kowa TSN-88:lla

Kowa TSN-88 ProminarKowa TSN-88 Prominar

Lähes kaksi vuosikymmentä sitten julkaistu Kowan TSN-880-sarja on saavuttanut ikonisen aseman lintuharrastajien ja ulkoilijoiden parissa. Nyt sarja on aika päivittää: Kowa TSN-88 Prominar.

Uudessa TSN-88:ssa on 88 mm:n kupera puhdas fluoriittikristallietulinssi, joka on kaiken Kowa Prominar -optiikan sydämessä. Koveraan linssiin yhdistettynä sen ainutlaatuinen linssinrakenne mahdollistaa uskomattoman elävät värit, poistaa väripoikkeamat ja näyttää aiemmin katsojalle näkymättömiä yksityiskohtia. Kun aiemmin näit linnussa mustan kentän, näet nyt täysin uuden värien kirjon ja entistä enemmän yksityiskohtia.

Uudessa kaukoputkessa on myös paranneltu optinen rakenne, jossa optinen pinnoite on levitetty linssien lisäksi prismaan. Käytettävissä oleva valo tulee sisään etulinssin ja sisäisen optiikan kautta ja siirtyy lopulta silmiin pupillin läpi. Mitä enemmän valohiukkasia linssin läpi pääsee, sitä paremmin ja tarkemmin näemme kohteen suurennettuna ja yksityiskohtaisempana. Paremman optisen rakenteen ansiosta kaukoputki tuottaa edeltäjäänsä kattavamman värien kirjon ja toistaa värejä huomattavan todenmukaisesti.

Kaukoputken rungossa on uudesti suunniteltu 95 mm suodinkierre, jolla putkeen voi kytkeä suojuksen etulinssin suojelemiseksi pölyltä, lialta ja rasvalta. Suodinkierteen siirtäminen itse kaukoputken runkoon poistaa etulinssin ja suotimen välisen raon, mikä pienentää entisestään epätoivottujen aineiden joutumista etulinssiin ja poistaa linssiheijastukset. Etulinssiä suojelee lisäksi Kowan ainutlaatuinen KR-pinnoite, joka hylkii aktiivisesti likaa, kosteutta ja pölyä.

TSN-88 Prominarissa on otettu käyttöön hieman aiemman TSN-99-kaukoputkisarjan uudet ergonomiset muodot. Se on tyyliltään hienostunut ja muodoltaan mukava, suunniteltu takaamaan käyttäjälle paras kokemus ja helppo kenttäkäyttö.

TSN-880-sarjassa ennen käytetty alumiiniputki on päivitetty 100-prosenttiseen magnesiumseosrunkoon. 100-prosenttisen magnesiumseosrakenteen ansiosta kaukoputki on nyt luokkansa pienikokoisimpia ja kevyimpiä sekä kevyempi ja kestävämpi kuin aiempi TSN-880.

Sarjan kaukoputket ovat täysin yhteensopivia kaikkien Kowa-varusteiden kanssa, kuten kiikarien kautta kuvaamiseen suunniteltujen jatkeiden ja sovittimien kanssa.

Malli on saatavilla kahtena versiona, TSN-88a (kulma) ja TSN-88s (suora).

Hinta ja toimitus

Uusien kaukoputkien toimitukset alkavat välittömästi ja sen suositushinta on 3590,00 euroa.

Kowa kaukoputki TSN-88a Prominar 25-60xw zoom
Kowa kaukoputki TSN-88s Prominar 25-60xw zoom

Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Parempi valonläpäisy
  • Täysi fluoriittikristallioptiikka
  • 100-prosenttinen magnesiumseosrunko
  • Kaksi jalustakiinnitystä
  • Suodinkierre kaukoputken rungossa
  • 100-prosenttisen vesitiivis ja typpitäytetty
  • Kowa KR -pinnoite etulinssissä
  • Alkuperäistä TSN-880-kaukoputkea kevyempi
  • Yhteensopiva Kowan koko S-tarvikejärjestelmän kanssa

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen