2021-02-01 12:00Lehdistötiedote

Tehokas päivitys Nanlitelta

Lyhyessä ajassa Nanlite on vakiinnuttanut asemansa johtavana LED-valaistuksen valmistajana nykypäivän elokuvantekijöille ja sisällöntuottajille. Olemme nähneet useita uusia jännittäviä tuotteita, kuten Pavotube, Litolite ja suosittu ja tehokas Forza-sarja.

Nyt on aika kauan odotetulle päivitykselle yhdelle heidän suosituimmalle LED-valolleen, Forza 300:lle.

Forza-sarjan päivittäminen uudella bicolor-ominaisuudella, eli säädettävällä värilämpötilalla, tarjoaa käyttäjille laajennetun CCT-värilämpötilan alueen 2700–6500 K, mikä tuottaa tarkan ja johdonmukaisen hehkulampun (3200 K) tai päivänvalon (5600K) valaistuksen.

Portaattomalla tehonsäädöllä ja erinomaisilla CRI- (n. 96) ja TLCI- (n. 98) -värintoistoindekseilla, tekevät uudesta pienen energiakulutuksen Forza-sarjan valosta yhden tehokkaimmista  ja luovimmista LED-valoista markkinoilla.

Forza 300B on suunniteltu käytettäväksi sekä studiossa että kentällä. Valaisinta voidaan käyttää joko mukana toimitetulla verkkolaitteella tai kahdella lisävarusteena saatavalla 14.4 V V-mount akulla. Kiitos 2.4 Ghz yhteyden langaton hallinta on helppoa mukana toimitetun kaukosäätimen avulla.

300B:ssä on päivitetty 360 asteen kiinnike, jossa on Bowens-sovitin ja pidike sateenvarjolle. Se on täysin yhteensopiva erilaisten Nanlite-lisävarusteiden, kuten fresnel-linssien, softboxien ja lyhtyjen kanssa, jotka antavat käyttäjille joustavuutta ja vapautta parantaa ja laajentaa Forza 300B:n luovia kykyjä haluamallaan tavoilla.

Toimitus ja hinnoittelu

Uuden Nanlite Forza 300B -valaisimen toimitukset alkavat helmikuussa ja sen suositus hinta on 959,00 euroa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Säädettävä värilämpötila
  • TLCI keskimäärin 98. CRI keskimäärin 96
  • Portaaton tehonsäätö 0-100%
  • Nopea vaihtaminen eri valaisutilojen välillä
  • Älykäs suunnittelu
  • Kannettava, kompakti ja kevyt muotoilu
  • Nopea asennus
  • Langaton- ja DMX-ohjaus
  • Käytettävissä verkkovirralla ja akulla
  • 360° kiinnikkeen suunnittelu
  • Kauko-ohjattava Bluetoothilla tai langallisella DMX/RDM -ohjauksella

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen