2022-03-30 12:35Lehdistötiedote

Tehokas päivitys Nanlite Forza-sarjaan

Nanlite_Forza720Nanlite_Forza720

Tehokas päivitys Nanlitelta

Nanliten suosittu Forza-sarja saa vaikuttavan päivityksen sarjan toistaiseksi tehokkaimmilla LEDeillä: uudet Forza 720 ja Forza 720B -valaisimet.

Uudella ja toistaiseksi Forza-sarjan tehokkaimmalla valaisimella Nanlite tavoittelee ammattikuvaajien korkeinta tasoa. Molemmat LED-valaisimet ovat täysin himmennettävissä ja niiden värintoistoindeksit ovat erinomaiset: Forza 720 CRI on 95 ja TLCI 96 ja Forza 720B CRI on keskimäärin 96 ja TLCI 97.

Uudella tehokkaalla LED-valaisimella on hämmästyttävä teho (heijastimen kanssa) 3945 luksia 5 metrin etäisyydellä 720:ssa ja 3152 luksia 720B:ssä, mikä tekee siitä maailman kirkkaimman kaksivärisen LED-kohdevalaisimen!

Vain 4,8/5,3 kg painava Forza 720 on helppo kuljettaa mukana ja se on nopea asentaa tai siirtää kuvauspaikalle. Se on suunniteltu käytettäväksi sekä studiossa että kentällä. Virransyöttö tapahtuu joko mukana toimitettavalla verkkolaitteella tai kahdella 14,8 V:n V-Mount-akulla (ei sisälly toimitukseen), joten ne ovat ihanteellisia valintoja joko mobiiliin tai ulkona tapahtuvaan kuvaukseen. Valoja voidaan helposti ohjata intuitiivisen sisäisen ohjauksen, langattoman 2.4G-ohjauksen, Bluetoothin, Nanlink-sovelluksen tai DMX /RDM:n kautta.

Uusi kaareva haarukkakiinnike mahdollistaa valaisinpään laajemman kallistuskulman. Yksipuolinen lukitusmuotoilu ilman rosettia helpottaa huomattavasti asennusta ja tarkkaa säätöä. Intuitiivinen pikakiinnike voi kiinnittää ohjausyksikön tiukasti valotelineeseen ja tukee pikavapautusmekanismia.

Valaisin on täysin yhteensopiva laajan Nanlite-lisävarustevalikoiman kanssa, mukaan lukien fresnel-linssit, softboxit ja lyhdyt. Tämä takaa käyttäjälle täyden joustavuuden ja luovuuden.

Erittäin hiljainen jäähdytysjärjestelmä on optimoitu äänenhallintaa varten kuvauspaikalla ja se voi rajoittaa tuulettimen melun erittäin matalalle tasolle säilyttäen samalla täyden tehon.

Molemmissa LED-valaisimissa on Nanliten suosittuja sisäänrakennettuja käytännöllisiä tehosteita, kuten: INT Loop, salama, pulssi, myrsky, TV, kynttilä/tuli, rikkinäinen lamppu, ilotulitus, räjähdys ja paljon muuta.

Hinnoittelu ja toimitus

Uusien LED-valojen toimitukset alkavat toukokuussa 2022 ja niiden suositushinnat ovat:

Nanlite Forza 720, 1990,00 euroa

Nanlite Forza 720B, 2190,00 euroa

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Forza 720B on maailman kirkkain kaksivärinen LED-kohdevalaisin
  • CCT 5600K Forza 720:lle ja 2700-5600K 720B:lle
  • Laaja valikoima yhteensopivia lisävarusteita
  • Uusi kaareva haarukkakiinnike
  • Virtalähteenä voidaan käyttää joko mukana toimitettua verkkolaitetta tai kahta V-Mount-akkua
  • Helposti ohjattavissa intuitiivisen sisäisen ohjauksen, langattoman 2.4G-ohjauksen, Bluetoothin, Nanlink-sovelluksen tai DMX /RDM:n kautta
  • Erittäin hiljainen jäähdytysjärjestelmä
  • Sisäänrakennetut käytännölliset tehosteet

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen